Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524942
 
Evaluation:
Published: 24.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  E-vielu iedalījums    5
1.  Pēc izcelsmes    5
1.1.  Dabīgas    5
1.2.  Mākslīgas    5
2.  Pēc kategorijas    6
2.1.  Krāsvielas    6
2.2.  Konservanti    6
2.3.  Antioksidanti    6
2.4.  Stabilizētāji    7
2.5.  Emulgatori    7
2.6.  Cietinātāji    7
2.7.  Recinātāji    8
2.8.  Emulģējošie sāļi    8
2.9.  Garšas pastiprinātāji    8
2.10.  Skābes    8
2.11.  Skābuma regulētāji    8
2.12.  Pretsalipes vielas    9
2.13.  Modificētās cietes    9
2.14.  Saldinātāji    9
2.15.  Irdinātāji    9
2.16.  Putu dzēsēji    9
2.17.  Putu veidotāji    9
2.18.  Glazētājvielas(smērvielas)    10
2.19.  Nesējvielas(nesējšķīdinātāji)    10
2.20.  Biezinātāji    10
2.21.  Apjoma palielinātāji    10
2.22.  Sekvestranti    10
2.23.  Mitrumuzturētāji    10
2.24.  Propelenti un iepakojuma gāzes    11
3.  Pēc kaitīguma    12
3.1.  Veselībai kaitīgas vielas    12
3.2.  Veselībai nekaitīgas vielas    12
4.  Pēc pielietojuma    13
4.1.  Pārtikā    13
4.2.  Kosmētikā    14
  E-vielu raksturojums    15
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
  Pielikumi    18
Extract

Secinājumi
1. Mana izvirzītā hipotēze neapstiprinājās, jo lai gan pārtikas produkts ar savu iepakojumu īpaši nepiesaista patērētājus, tomēr tas var saturēt tik pat daudz pārtikas piedevu kā produkts ar spilgtu iepakojumu.
2. Veicot aptauju par pārtikas piedevām, kur iesaistīju savus vienaudžus, biju gaidījis labākas zināšanas, vismaz virs 50% no kopējā rezultāta, taču tas bija nedaudz sliktāks 43% , un tāpēc domāju, ka tomēr šīs jauniešu zināšanas ir zemas un, ka viņi nemaz neinteresējas par vielām, ko, iespējams, lieto ikdienas uzturā.
3. Izpētot dažādus pārtikas produktus, nonācu pie secinājuma, ka viskaitīgākās ir krāsvielas, kas tiek ļoti bieži izmantotas saldumos, kurām ir spilgts iepakojums.
4. Ļoti bieži skolā, it īpaši pirmajās klasēs, bērniem ir uzvedības problēmas, liela hiperaktivitāte, grūtības koncentrēties un mācīties, un tieši tāpēc uzskatu, ka to noteikti ietekmē šīs vielas, konkrēti krāsvielas, kas sastopamas dažādos saldumu izstrādājumos, kuri bērnu vidū ir ļoti populāri.
5. Domāju, ka ražotāju politika galvenokārt balstīta uz to, lai maksimāli piesaistītu potenciālos patērētājus, izmantojot krāsvielas kā vizuāli galveno iespēju, gan veidojot iepakojumu, gan pašu produktu.
6. Man pie šī darba strādāt un to veidot bija ļoti interesanti un aizraujoši, uzzināju daudz ko jaunu un pastiprināju savas zināšanas par pārtikas piedevām, kas lielā mērā ir saistītas arī ar mūsu ikdienu.
7. Klasei novadīju stundu, kur īsumā izklāstīju savu darbu un visi kopā praktiski pētījām dažādu pārtikas produktu iepakojumus un to sastāvu. Interese bija diezgan liela, jo stundā neviens negulēja un visi bija ieinteresēti, kas tad īsti pa vielām ir produktos, ko, iespējams, mēs ļoti bieži lietojam savā uzturā.
8. Kā priekšlikumu turpmākajiem pētījumiem varu minēt to, ka varētu doties uz pārtikas lielveikalu un uzzināt cilvēku viedokli par to, vai viņi pievērš uzmanību produkta iepakojumam un sastāvam, kad nolēmuši to iegādāties.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register