Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:427732
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Adaptācija un adaptācijas process, tā pedagoģiskie, sociāli psiholoģiskie un fizioloģiskie aspekti    6
2.  Pirmās klases skolēnu adaptācijas specifika    9
3.  Piektās klases skolēnu adaptācijas specifika    12
4.  Desmitās klases skolēnu adaptācijas specifika    14
5.  Skolas un ģimenes sadarbība un tās loma adaptācijas problēmu risināšanā    16
6.  Skolēnu adaptācijas process    18
6.1.  Adaptācijas procesu ietekmējošie faktori    18
6.2.  Pazīmes, kas norāda, ka bērns nav adaptējies    20
7.  Adaptācijas procesa izpēte Limbažu 1. Vidusskolā un iegūto rezultātu analīze    21
  Nobeigums    42
  Izmantotā literatūra un avoti    43
  Pielikumi    44
Extract

Lielu ietekmi uz adaptācijas procesu, mācību kvalitāti un bērna personības izaugsmi atstāj vecāku, skolotāju un citu pieaugušo sadarbība bērna labā. Tāpēc autore raksturo skolas un ģimenes sadarbības būtību un lomu adaptācijas problēmu risināšanā.
Lai noskaidrotu konkrētus faktorus, kas varētu ietekmēt bērna adaptāciju visos adaptācijas periodos skolā, autore raksturo skolēnu adaptācijas procesa veicinošos un kavējošos faktorus gan no skolēna, gan izglītības vides, gan arī pedagogu un vecāku puses. Šajā nodaļā raksturotas arī pazīmes, kas liecina par neveiksmīgu bērna adaptācijas norisi.
Lai padziļinātu teorētisko atziņu objektivitāti un praktiski tās pārbaudītu, veikts pētījums Limbažu 1. vidusskolā, kas ietver gan 1., 5. un 10. klases skolēnu anketēšanu, gan klašu audzinātāju intervēšanu atbilstošās klašu grupās. Autore raksturojusi darba praktisko daļu- adaptācijas procesa izpēti Limbažu 1. vidusskolā un veikusi iegūto rezultātu analīzi.
Nobeigumā autore izdara secinājumus un veic kopsavilkumu par adaptācijas procesa ietekmi un mācību procesu skolā, kā arī vēlreiz min nozīmīgākās atšķirības adaptācijas procesā trīs dažādajos vecumposmos un raksturo teorijas saistību ar praktisko pētījuma daļu.
Līdz ar to, ka pētāmā problēma ir „Efektīva adaptācijas procesa veicināšana 1., 5. un 10. klasē”, autore izvirzīja:
Darba uzdevumus:
1)Raksturot adaptāciju un adaptācijas procesu, tā pedagoģiskos, sociāli psiholoģiskos un fizioloģiskos aspektus,
2)Izpētīt pirmās klases skolēnu adaptācijas specifiku,
3)Izpētīt piektās klases skolēnu adaptācijas specifiku,
4)Izpētīt desmitās klases skolēnu adaptācijas specifiku,
5)Noskaidrot skolas un ģimenes sadarbības lomu adaptācijas problēmu risināšanā,
6)Izpētīt adaptācijas procesu Limbažu 1. vidusskolā,
7)Izzināt skolēnu adaptācijas procesu veicinošos, kavējošos faktorus un pazīmes, kas liecina par neveiksmīgu adaptācijas procesu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1244124
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register