Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:786592
 
Evaluation:
Published: 15.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Fizioloģiskā metode    4
2.1.  Reflekss    4
3.  Maskēta metode    4
3.1.  Projektīvā reklāma    4
4.  Psihoanalitiskā metode    5
5.  Hipnozu metode    5
6.  Izmantotā literatūra    6
Extract

1.Ievads

Reklāma un psiholoģija ir cieši saistīti. Ja psiholoģija ir „cilvēku uzvedības sistemātiska izpēte”, tad par mārketingu, pie kura attiecas reklāma var teikt, ka tas ir „cilvēku uzvedības tirgū sistemātiska izpēte”. Tas atšķirigumu maina tikai viens vārds. Reklāmai ir ļoti daudz psiholoģisko paņemienu, šeit mēs aplūkosim tikai dažus no tiem.
Modernie ASV reklāmas specialisti pieturas pie tā ka cilvēkam ir iespējami trīs psiholoģiskie stāvokļi:
• cilvēks zina kas ar viņu notiek un var izskaidrot to
• cilvēks apzinās savas jūtas, bet nevar izskaidrot to cēloni
• cilvēks neko nezin ne par savu stāvokli ne par cēloņiem kas to izraisījuši.
Pēdējā laikā īpaša uzmanība tiek pievērsta otrā un trešā psiholoģiskā stāvokļā pētījumiem, jo tie ir cieši saistīti ar motīvu analīzi.
Tiek izmantotas vairākas metodes motīvu noskaidrošanai. Viena no tām varētu būt psihoanalītiska intervija kuras nolūks ir atklāt jūtu gammu kas tiek izsauktas ar tādām intīmām precēm kā caurejas līdzeklis, līdzeklis pret svīšanu, pret tuklumu vai ar citām higiēniskām precēm. Tiek izmantoti arī aizmaskēti paņēmieni kad pētāmā persona nemaz nenojauš par eksperimenta nolūkiem un atklāj savas jūtas netieši. Tiek izmantotas arī hipnozes metodes kas ļauj atjaunot sen uztvertos iespaidus, atklāt pārbaudāmo cilvēku tieksmes uz vienas markas precēm vai negatīvu attieksmi pret citām.
Šo pētījumu rezultātā tika atklāti vairāki paslēpti motīvi kuri ietekmē cilvēka izvēli veicot pirkumu. Kopš tā laika daudzas reklāmas tiek viedotas tā lai viņas “nospēlētu” uz šiem apslēptiem motīviem un pamudinātu cilvēku izdarīt vajadzīgo izvēli.
Tālāk tiks apskatīti daži šie plašāk izplatītākie motīvi.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register