Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:126190
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ekomarķējums    4
1.1.  Kas ir ekomarķējums?    4
1.2.  Ekomarķējuma vēsture    5
2.  Ekomarķējuma prakse Latvijā    6
3.  Ekomarķējuma iespējas Latvijā    10
3.1.  Bioloģiskā jeb „zaļā” lauksaimniecība    10
3.2.  „Eko puķīte” nepārtikas precēm    12
  Secinājumi un priekšlikumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
• Ekomarķējums ir simboli vai zīmes uz produkta vai tā iepakojuma, par tā samazināto ietekmi uz vidi.
• Latvijā ir sastopami pieci ekomarķējuma veidi, viens no tiem, „Latvijas Ekoprodukts”, ir veidots Latvijā, pārējie ir internacionāli.
• Latvija ir atzīta par ekoloģiskāko valsti Austrumeiropā un par 8. ekoloģiskāko valsti pasaulē- tā valstij ir liela priekšrocība, kas jāizmanto.
• Valdībai vajadzētu vairāk atbalstīt zemniekus ceļā uz bioloģiskas zemnieku saimniecības sertifikāta un preču zīmes „Latvijas Ekoprodukts” iegūšanu, jo tieši sarežģītais process un lielās izmaksas, ko tas prasa, attur lauksaimniekus.
• Nepārtikas preču ražotāji un tūrisma mītņu īpašnieki var pretendēt uz Eiropas marķējumu „Ekopuķīti”, kas sniedz tādas priekšrocības, kā klientu skaita palielināšanos un atpazīstamību visā ES.
• Uzņēmēju interese par ekomarķējuma iegūšanu ir kūtra.
Bioloģiskā lauksaimniecība ir lieliska iespēja Latvijas zemniekiem, jo pieprasījums pēc ekoloģiskas pārtikas ir milzīgs, gan kā modes tendence, gan veselības problēmu dēļ- 20% no Latvijas iedzīvotājiem cieš no dažādām alerģijām. Iespējas ir arī tūrisma industrijas pārstāvjiem un nepārtikas preču ražotājiem- viņi var pretendēt uz Eiropas ekomarķējumu „Ekopuķīti”, kas sniedz daudz nozīmīgu tirgus priekšrocību. Interese par eko-precēm tikai pieaug, tāpēc uzņēmēju kūtrā interese ir neizprotama. Tā noteikti būtu jāuztver kā jauna biznesa niša, jo eko- produkti- tā ir sabiedrības nākotne.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register