Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:540097
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Biznesa vēsture    3
1.1.  Uzņēmuma vēsture    3
1.2.  Produkti un to priekšrocības    3
1.3.  Uzņēmuma pieredze vietējā un ārzemju tirgos    4
1.4.  Starptautiskā pieredze    5
1.5.  Konkurence vietējā tirgū    5
2.  Tirgus izpēte    6
2.1.  Eksporta mērķa valsts    6
2.2.  Tirgus stāvoklis Norvēģijā    7
2.3.  Konkurence    8
2.4.  Barjeras, iekļūšanas iespējas Oslo tirgū    9
2.5.  Potenciālie partneri    10
3.  Mārketings    12
4.  Juridiskie jautājumi    14
4.1.  Eksporta un importa likumdošana    14
4.2.  Nodokļu un tiesiskais regulējums e-komercijā    15
5.  Personāla stratēģija    17
6.  Finansu jautājumi    18
7.  Īstenošanas grafiks    19
  Kopsavilkums    19
Extract

Kopsavilkums
Veidojot eksporta plānu Norvēgijas tirgus apgūšanai tiek prognozēta tā veiksmīga apgūšana un iekļaušanās konkrētajā tirgū viena gada laikā. Nepieciešamās darbības pareizai un daudzsološai tā realizēšanai aprakstītas detalizēti un pakāpensiki katrā no darba nodaļām.
Papildus izmaksas, kuras var rasties uzņēmumam ir saistītas ar jauna darbinieka jeb aģenta piesaisti un nosūtīšanu darbam uz Norvēgiju, kā arī izmaksas, kas saistītas ar mājaslapas papildināšanu, korekciju, tulkošanu. Gadījumā, ja uzņēmējs nolēmis realizēt pēcapkalpošanas procesus un mājaslapas statistisko nepārtraukto analīzi, tad jārēķinās ar papildus izmaksām, kas nepieciešamas konkrētu, iepriekš darbā uzskaitītu, darbību veikšanai. Statistiskās analīzes nodrošināšana galvenokārt ir laikietilpīgs process, kuru vēlams uzticēt jau esošam darbiniekam vai arī nodrošināt jauna darbinieka esamību, kas spētu organizēt, plānot un realizēt vēlamos mārketinga procesus un analīzes veikšanu. Izmaksu apjoma skaidra iepriekšēja paredzamība nav iespējama, jo tās iespējams noskaidrot konkrēto plānu realizācijas procesa, kad veikta saziņa ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras speciālistu, kas spēj sniegt konsultācijas par konkrēta speciālista iekļaušanu Norveģijas tirgū. Tulkošanas biroji nosaka savu pakalpojumu izmaksas pēc konkrēta piedāvajuma pieprasījuma un darāmā darba apjoma un sarežģītības izvērtēšanas.
Juridikajos jautājumos jaunā tirgus apgūšana neiekļauj sevī sarežģītas un izmaksu ziņā neizdevīgas tirgus apgūšanas barjeras, kas traucētu un būtiski ietekmētu eksporta realizāciju un rentabilitāti.
Ņemot vērā lielo konkurentu skaitu ir jāapzinās laikietilpīga darba iegūldīšana piedavājumu izveidē, lai ieinteresētu potenciālos partnerus un klientus ar unikālajiem produktiem un darbības veidu, kas spētu būt kā nozīmīga priekšrocība nartiss.lv produkcijas izvēlē. Laicīga potenciālo klientu apzināšana un sagatavošanās prezentācijām un darījumiem ļaus mērķtiecīgi un saprotami apgūt konkrēto tirgu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register