Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:996086
 
Evaluation:
Published: 13.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    4
1.  Kas ir emocijas    4
1.1.  Emociju veidi    6
1.2.  Emocionālie stāvokļi    8
2.  Emociju fizioloģija    13
2.1.  Emociju teorijas    15
2.2.  Emociju izraisītās izmaiņas organismā    16
  Secinājumi    22
  Literatūras saraksts    23
  Pielikumi    25
Extract

Secinājumi
Zinātniski pētnieciskā darba ietvaros tika apskatīti vairāki literatūras un informācijas avoti par emociju nozīmi cilvēka dzīvē, kā arī tika sekmīgi izpildīti darba uzdevumi.
Zinātniski pētnieciskā darba procesā tika noskaidrots, kas ir emocijas, kā tās rodas, kā arī sekas kādas emocijas atstāj uz cilvēku un tā darbību. Tika atrasti arī dažādi pētījumi un teorijas par emocijām, izveidota aptauja vidusskolnieku vidū, kuras rezultātā noskaidrojās, ka emocijas viņu dzīvē spēlē lielu lomu. Aptaujā iegūtā informācija apstiprināja pieņēmumu, ka emocijas palīdz cilvēkiem sasniegt savus mērķus, tām ir liela nozīme savstarpējo attiecību veidošanā un uzturēšanā, kā arī apstiprinājās fakts, ka vidusskolnieki nespēj savu dzīvi iztēloties bez emocijām. Darba gaitā noskaidrojās, ka emocijas ir ļoti svarīgas savstarpējās attiecībās, tās parāda cilvēku attieksmi pret citu cilvēku, dzīvu būtni, priekšmetu un dzīves situāciju. Emocijas atklāj to kāds cilvēks kļūst noteiktu apstākļu ietekmē - pieņem situāciju vai noliedz to, priecājas vai raud, kļūst emocionāli nejūtīgs un nespēj pieņemt dzīvē nozīmīgus lēmumus, kā arī pilnvērtīgi kontaktēties ar apkārtējiem cilvēkiem. Ja cilvēks patstāvīgi dzīvo negatīvo emociju iespaidā viņš sevi emocionāli nospiež, kļūst nelīdzsvarots, bezspēcīgs un ar laiku var iedzīvoties arī dažādās veselības problēmās, savukārt labs noskaņojums un psihiskais stāvoklis sniedz spēku kaut ko mainīt, darīt un sasniegt, kā arī uzlabo cilvēkam pašsajūtu un savukārt arī veselības stāvokli, kā arī palīdz ātrāk izārstēties no dažādām slimībām.
Zinātniski pētnieciskā darba hipotēze apstiprinājās tikai daļēji, jo vidusskolnieki apgalvoja, ka apzinās emociju ietekmi un nozīmi cilvēka dzīvē, taču uz sesto jautājumu: „Kādas emocijas jūs varat nosaukt?” daudzi sniedza kļūdainas atbildes, no kurām var secināt, ka viņi jauc emocijas ar jūtām un citiem procesiem. Iepriekš minētais liek domāt, ka viņi emocijas tik labi nepārzina.
Lai vairāk attīstītu izpratni par emocijām un emocionālo inteliģenci, skolās būtu nepieciešams ieviest stundas, kuras ir veltītas tieši emociju izzināšanai un mācībai, taču, lai vēl veiksmīgāk jauniešos attīstītu emociju izpratni, vajadzētu jau sākumskolas vecuma bērniem mācīt emocionālo inteliģenci un tās pamatus. Lai precīzāk noskaidrotu jauniešu zināšanas par emocijām, nepieciešams veikt padziļinātāku pētījumu un izdarīt secinājumus, kas mums palīdzētu veidot izglītotāku un labāku sabiedrību, kā arī atvieglotu jauniešu dzīvi nākotnē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register