Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:161485
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Krāsu psiholoģija    7
1.1.  Psiholoģiskā ietekme    8
2.  Garastāvokis    9
3.  Krāsu nozīmes un to izcelšanās    10
3.1.  Pamatkrāsu nozīme    10
3.2.  Papildkrāsu nozīme    13
4.  Krāsu izvēles faktori    16
5.  Krāsas iedarbība dažādos vecuma posmos    18
6.  Pētījumu analīze    19
  Secinājumi    24
  Literatūras saraksts    25
  Pielikums    26
Extract

Seciājumi
Zinātniski pētnieciska darba „ Emociju un garastāvokļa saistība ar cilvēka apģērba krāsas izvēli” hipotēze, ka cilvēks izvēlās apģērba krāsu atbilstoši savam garastāvoklim, daļēji apstiprinājās. Balstoties uz respondentu, darba autore secina, ka apģērba krāsu izvēle atkarībā no garastāvokļa ir katra cilvēka subjektīvā izvēle. Tas ir atkarīgs gan no cilvēka gaumes, gan no gadalaika un laikapstākļiem, gan no apģērba šūšanas mērķa, gan no apģērba praktiskuma. To apstiprina arī fakts, ka psiholoģijā nekas nav absolūts, un nevar apgalvot, ka cilvēku apģērba krāsu izvēle ir atkarīga no garastāvokļa, toties, šo apgalvojumu nevar arī noliegt.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti. Tika savākta un apkopota visa nepieciešamā informācija, kas ļauj pārzināt tematu plašāk. Tika veikta aptauja, aptaujājos 100 respondentus, un veikti secinājumi.
• Uz katra cilvēka apģērba krāsas izvēli iedarbojas objektīvie un subjektīvie faktori. Objektīvos faktoros ietilpst tīras un košas krāsas. Šīs krāsas iedarbojas kā spēcīgi ierosinātāji un apmierina to cilvēku prasības, kuriem ir vesela nervu sistēma, piemēram, bērnus, pusaudžus, jauniešus.
• Tiek pieļauta doma, ka uz to iedarbojās tādi subjektīvi faktori kā vecums, izglītības un kultūras līmenis, intereses, nodarbošanās, raksturs, temperaments. Tomēr, pēc paveiktajām aptaujām, var secināt, ka apģērba krāsu izvēle ir atkarīga no garastāvokļa lielākoties sieviešu pārstāvju kategorijā.
• Respektīvi vīriešu dzimtas pārstāvji mazāk pievēršas apģērba krāsas emocionālajai vai jebkādai citai nozīmei un samazina sava apģērba krāsas dažādību līdz minimumam. Viņi dod priekšroku tikai un vienīgi tumšiem toņiem un ieciena melno krāsu.
• Vairākums cilvēku dažāda dzimuma un vecumma dod priekšroku melnajai krāsai, neskatoties uz tās dažkārt negatīvo ietekmi.
• Lielākā daļa cilvēku nemēdz aizdomāties par kādas krāsas nozīmi, bet viņu pašapziņā tā rada ietekmi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1391425
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register