Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:132807
 
Evaluation:
Published: 26.11.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Cilvēks ir duāla būtne, kas vienmēr atrodas pretrunā ar sevi. Galvenokārt viņam jāizdara izvēle starp materiālo un garīgo. Viens no šodienas galvenajiem jautājumiem, kam dod priekšroku Latvijas, Eiropas, pasaules sabiedrība. Kā arī jāzina, cik lielā mērā materiālās vērtības kalpo, lai garīgām vērtībām, kā arī kā garīgo vērtību izmantošana, lai vairotu materiālās bagātību.
Šodienas pasaule dzīvo brīvā tirgus pasaulē, kur noteikumus nosaka patērētājs. Tāpēc, lai izdzīvotu uzņēmējiem jāpiedāvā to, ko sabiedrība vēlas saņemt un ir gatava tērēt savus līdzekļus. Tirgus ir spēle ar diviem spēlētājiem uzņēmējiem un patērētājiem. Patērētāji apzinās, ka uzņēmēji grib maksimizēt peļņu uz viņu rēķina, tāpēc viņi izvēlas visliktāko gadījumu priekš uzņēmēja ( augsta kvalitāte pa zemām cenā) un uzņēmējs piedāvā zemākās kvalitātes preci pa augstāko cenu, ko gatavs pieņemt tirgus.

Ekonomiskās izaugsmes cena
Lai saprastu uzņēmēja lomu sabiedrībā noskaidrosim, kas viņš tāds ir un kādus ideālus pārstāv. Uzņēmējs ir fiziska persona, kura nodarbojas ar uzņēmējdarbību nolūkā gūt maksimālu peļņu. Par veiksmīgumu uzņēmējdarbībā kalpo naudas mērs, cik daudz naudas vienību viņš ir nopelnījis.
Ienākumus tu vari gūt (godīgā ceļā), ja tu apmierini kādas citas personas vajadzības pa samaksu, ko viņa ir gatava un ir spējīga maksāt. Uzņēmēji uzņēmās risku, lai radītu jaunu piedāvājumu sabiedrībai, kura izvēlas starp piedāvājumiem viss piemērotāko piedāvājumu. Tanīs valstīs, kur ir vairāk uzņēmēju ir augstāks dzīves līmenis, jo cilvēkiem ir darbs, par kuru viņi saņem atalgojumu un līdz ar to var atļauties iegādāties visu nepieciešamo, kas viņa dzīvei ir vajadzīgs. Tā piemēram: ASV, Japānā, Vācija, Zviedrija ir valstis ar augstu dzīves līmeni un patērētāju tirgum ir augstas prasības pret piedāvāto produkciju, kas liek uzņēmējiem uzlabot kvalitāti nepaaugstinot cenas . …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register