SECINĀJUMI
Propaganda ir ļoti ietekmīgs veids, kā paust savu ideoloģiju. Teorijā paustās idejas un pieņēmumi apstiprinājās praksē – filma ir visstiprākais propagandas veids. Ar filmu cilvēks var ne tikai redzēt, viņš var dzirdēt – dzirdēt mūziku, dzirdēt gaviles, balsi, tās intonācijas. To ļoti labi varēja redzēt, dzirdēt un just nacistu propagandas filmā ‘’Olympia 1936’’. Sākot ar prologu, kad Senās Grieķijas slavenā tēlnieka Mīrona skulptūra ‘’Uzvarētājs diska mešanā’’ lēnām pārtop ārieša rases pārstāvja ķermenī, paužot varenību un novērtību. Šajā brīdī cilvēks vēlas būt tāds pats, tas ir kā ideāls, uz to rodas vēlme tiekties. Rodas griba just līdzi un izdzīvot uzvaru. Filma cilvēkam rada emocionālu nostāju, viņš jūt filmas raidīto vēstījumu un tas iesakņojas viņa prāta. Pārsvarā visi filmā paustie vēstījumi pierāda – filma ir labākais masu medijs. Tas ietver lielu cilvēku skaitu, tas neierobežo pēc demogrāfiskā stāvokļa, vecuma, sociālā stāvokļa un nostājas. Arī tās izpausmes veids ir labāks par jebkuru citu masu mediju – tai ir vieglāk piekļūt, turklāt filma nenopūla cilvēka smadzenes, bet tieši otrādāk – tā liek atstābināties. Ja cilvēks iedomājas par rakstiska satura informāciju un audiovizuāla satura informācija, automātiski psihē nostrādā kāda funkcija, kas liek cilvēkam domāt, ka uzraksta izlasīšanai uz plakāta, vai ziņas izlasīšanai bukletā, ir jāpiepūla loģiskā domāšana, toties filmas uzdevums ir mūs relaksēt un baudīt materiālu. Turklāt, ar filmu propagadu var ietvert zemtekstā – tā konkrēti nepaudīs kādu ideju, teoriju vai ko citu. Tajā izmantos žestus, izteikumus, balss intonācijas – cilvēks to sapratīs pats, sapratīs tas, kas grib saprast un kam tas ir nepieciešams.
Kopumā vēlos teikt, ka nacisti izmantoja ļoti pareizu propagandas veidu. …