Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:596665
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Gulbenes fizikas nākotne    7
  Gulbenes fizikas kabinets    7
  Skolas un skolēnu attieksme pret fiziku    7
  Pusaudžu psiholoģiskais raksturojums mācību procesa apgūšanā    7
  Pusaudžu domāšanas veids    7
  Smadzenes ir jātrenē    8
  Secinājums par pusaudžu dzīves uztveri    9
  Fizika- nākotnes profesija    9
  Anketu rezultāti    10
  Kopsavilkums    10
  Mans ieguldījums fizikas kabinetam    10
  Izpētot Izaka Ņūtona otro likumu    10
  Darbs pie ierīces    11
  Paraugdemonstrējumu ierīču ietekme fizikas stundās    12
  Situācija šobrīd    12
  Situācija agrāk    13
  Nākotnes fizikas kabinets    13
  Vēlamais atbalsts no apkārtējiem    14
  Skola    14
  Dome    14
  Vecāki    14
  Skolēni    15
  Secinājumi    16
  Anotācija    17
  Uzziņas avotu saraksts    18
  Pielikums    19
Extract

Sakarā ar to, kad no 2004. gada katram skolniekam no 10. līdz 12. klasei jāizstrādā zinātniski pētnieciskais darbs, arī man tas šogad ir jāveic. Tas jāizstrādā izvēlētā mācību priekšmetā un jākonsultējas pie atbilstoša skolotāja.
Par šo zinātniski pētniecisko darbu es uzzināju septembra sākumā. Izvērtējot šo informāciju es izvēlējos sev tuvu priekšmetu, fiziku, kuru man pasniedz skolotājs Juris Ločmelis. Aprunājoties ar skolotāju mēs vienojāmies, ka šis pētnieciskais
darbs varētu būt par fizikas kabineta papildināšanu ar jaunām laboratorijas iekārtām, kas palielinātu arī skolēnu sekmes, jo demonstratīvās ierīces ir uzkatāmākas, un skolēnam rodas priekštats, par noteiktu fizikas likumu. Es piekritu, jo pašam būtu interesantāk, ja fizikas stundās būtu iespējams redzēt paraugdemonstrējumus, kuros atspoguļojas fizikas likumi. Arī apjautājot klasesbiedrus un citus skolēnus, kas mācās fiziku, viņi piekrīt tam, ka tādējādi stundas būtu interesantākas un mācību viela būtu vieglāk saprotama. Novembra sākumā es sāku nopietni strādāt pie zinātniski pētnieciskā darba. Meklēju iespējas papildināt fizikas kabinetu ar jaunām demonstrējamām ierīcēm. No sākuma noskaidroju, ka jaunas demonstratīvās iekārtas maksā dārgi. Skola tās nopirkt nevarētu atļauties. Centos atrast alternatīvu. Konsultējoties ar skolotāju, viņš ieteica man pašam izveidot demonstratīvu iekārtu. Viņš iedeva grāmatu, kur ir izklāstīts, kā pagatavot demonstratīvo iekārtu. Apskatot grāmatu, izvēlējos Izaka Ņūtona otrā likuma parbaudīšanas demonstratīvo ierīci. Pēc konstrukcijas, tā bija viegli pagatovajama. Ar tēti sameklējām matriālus, kas būtu nepieciešami demonstratīvās ierīces izveidošanai. Tētim darbā bija pieejami mehāniskie instrumenti, ar kuriem darbs gāja uz priekšu ātrāk. Tētis man pamācija, kā būtu pareizāk un ātrāk darbu paveikt. Es to izveidoju nepilnas nedēļas laikā un sapratu, ka to izgatavot ir vienkārši, ja ir nepieciešamie izejmateriāli un palīgierīces. Lai skolai nebūtu lieki izdevumi, šīs iekārtas zēni varētu taisīt mājturības stundās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1159046
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register