Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,81 (18%)
Discounted price*:
3,68
Purchase
Add to Wish List
ID number:517146
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vēsture    4
2.  Francijas biznesa kultūra    5
2.1.  Attieksme un uzvedības normas    5
2.2.  Sievietes    5
2.3.  Valoda    5
2.4.  Sabiedriskā dzīve    6
2.5.  Etiķete    7
2.6.  Kultūras orientācija    7
2.7.  Lietišķo pārrunu rīkošanas noteikumi    8
2.9.  Balss tonis    9
2.10.  Klusēšana    9
2.11.  Žesti un sejas izteiksme    9
2.12.  Fiziskā vide un fiziskā teritorija    9
2.13.  Acu kontakts, emocionālā orientācija    9
3.  Interesanti fakti par Franciju    10
3.1.  Pieklajības formas, uruzājot vīriešus, sievietes un bērnus    10
3.2.  Humors    10
3.3.  Iepazīšanas būtība, laiks un veids    10
3.4.  Fiziski kontakti sasveicinoties    11
3.5.  Komunikācijas veidi    11
3.6.  Dāvanas    12
3.7.  Ēšanas un dzeršanas etiķete    13
3.8.  Tradicionālie dzērieni un tosti    13
3.9.  Uzvedība pie galda un galda piederumu lietošana    13
3.10.  Viesu izvietojums pie galda    14
3.11.  Papildporcijas    14
4.  Franču kultūras analīze    15
  Secinājumi    19
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    20
Extract

Pašreiz cilvēkiem, lai īstenotu savus mērķus un gūtu panākumus biznesā vai citā darbības jomā, ir nepieciešams veidot sakarus ne tikai ar savas kultūras pārstāvjiem, bet arī ar ārzemniekiem. Tomēr ir jāņem vērā, ka dažādu kultūra pārstāvjiem ir dažādi uzskati, tradīcijas un vērtības, kuras ir nepieciešams ievērot, ja cilvēks ir orientēts uz veiksmīgu sadarbību un ilgtermiņa attiecībām. Šo iemeslu dēļ starpkultūru saskarsmes nozīme ar katru gadu strauji pieaug un kļūst par vienu no nozīmīgākiem jautājumiem.
Lai gan globalizācijas process un transnacionālo korporāciju darbība izlīdzināja kultūru atšķirības un izveidoja vienotu, visiem pieņemamu kultūru, katrā valstī ir saglabājušas noteiktas tradīcijas un vērtības, kas ir raksturīgas tikai tai un stipri atšķiras no parējām valstīm.
Darba mērķis ir izpētīt Francijas biznesa kultūru un noteikt vissvarīgākās kultūras iezīmes, kuras būtu nepieciešams ievērot, lai veidotu attiecības ar Francijas kultūras pārstāvjiem.
Minētā mērķa sasniegšanai ir nepieciešams risināt šādus uzdevumus:
aprakstīt Francijas biznesa kultūras svarīgākos jautājumus;
izpētīt Francijas biznesa kultūru un tās vērtības, izmantojot vairākās klasifikācijas;
izdarīt secinājumus par Francijas kultūras īpašībām.
Par pētījuma avotiem darbā kalpoja materiāli angļu, krievu un latviešu valodā.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Francijas biznesa kultūra”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/517146

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register