Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:241262
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.1.  Skaistumkopšanas pirmsākumi    5
2.  Uzņēmuma apraksts    5
2.1.  Stratēģiskā plānošana    6
2.2.  Produkcijas pieprasījuma stāvoklis    7
2.3.  Tirgzinības vadības koncepcija    8
3.  Tirgzinības vide    9
3.1.  Makrovide    9
3.2.  Mikrovide    10
4.  SIA „Harmonija” sortiments    11
5.  Konkurence    11
5.1.  Konkurences veidi    19
5.2.  Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums    20
6.  SWOT analīze    21
6.1.  Iespējas    21
6.2.  Draudi    21
6.3.  Priekšrocības    21
6.4.  Trūkumi    22
7.  Pakalpojumu virzība tirgū    22
7.1.  Reklāma    22
7.2.  Pārdošanas veicināšana    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantoto uzziņu avotu saraksts    24
Extract

Autora darba tēma ir SIA „Harmonija” sniegtie friziera pakalpojumu tirgus izpēte. Autors izvēlējās šo uzņēmumu un tā sniegtos pakalpojumus, jo friziera pakalpojumus izmanto un tie ir nepieciešami gan ikdienā, gan arī svētku reizēs. Tā kā Gulbenes iedzīvotājiem patīk izskatīties labi un viņi nepārtraukti domā par savu izskatu, tad friziera pakalpojumu ir ļoti svarīgi.
SIA „Harmonija” atrodas Gulbenē, sniedz friziera pakalpojumus, kā arī manikīru un pedikīru, viņu piedāvātais klāsts ir liels un plašs, uzņēmums dara visu, lai darbs un uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi nestu prieku un gandarījumu cilvēkiem. Uzņēmums domā arī par nākotni un stingri seko līdzi modei, ieviešot arī jaunas iekārtas, lai darbs būtu ērtāks un ne tik laikietilpīgs. SIA „Harmonija” ir viens no stabilākajiem nodokļu maksātājiem valstī.
Rakstot šo darbu autors ir pārliecināts, ka būs interesanti izpētīt šīs frizētavas pakalpojumus, jo autors vēlas iepazīties ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī tos izmēģināt. Autors rakstot šo darbu izvirzīja darba mērķi un uzdevumus:
Darba uzdevumi:
1. Iepazīties ar uzņēmumu, tā attīstību un sniegtajiem pakalpojumiem.
2. Noskaidrot kā konkurences apstākļos SIA „Harminija” spēj izdzīvot un attīstīties Gulbenes tirgū.
Darba mērķis:
Iepazīties ar uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem tā perspektīvām Gulbenē, iepazīt tuvāk uzņēmuma vēsturi, ekonomisko stāvokli , veikt tirgus izpēti pakalpojumiem.
Hipotēze:
Uzņēmums ir visprestižākais un pieprasītākais Gulbenes iedzīvotāju vidū, kas ir sasniegts ar nemitīgām pūlēm darba vides un darba kvalitātes uzlabošanā.
1.Vēsture
SIA „Harmonija” dibināta 1994. gadā Gulbenes viesnīcas ēkā, ar 2 darba galdiņiem. Pēc tam pārcēlusies, tur kur šobrīd ir reklāmas darbnīca ”Kopā” .Tur frizētava jau sākusi paplašināties. 1996. gadā Harmonijai jau bija 6 darba vietas. Pēc tam māja tika pārdota un frizētava bija spiesta atstāt šīs telpas. Tad pārvācās, kur tagad ir veikals „Santa” , tur pabija apmēram 5 gadus, bet to māju arī pārpirka sakarā ar privatizācijas pārmaiņām pilsētā un atkal bija spiesta atstāt telpas. Tad iekārtojās Rīgas ielā 49, ēkā kur ir veikals „Laima” , un atvēra salonu „Harmonija” . Ar otra salona atvēršanu mainījās arī frizētavas nosaukums, Ābeļu ielā sauksies „ Tiina Lux” un Rīgas ielā „Tiina Vip”.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register