Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:539151
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  TŪRISMS    5
1.1.  Kas ir tūrisms    5
1.2.  Ceļojuma būtība    5
1.3.  Tūrisma galamērķis    6
2.  TŪRISMA ATTĪSTĪBA    8
2.1.  Tūrisma attīstības priekšnoteikumi    8
2.2.  Latvijas tūrisma attīstības centrs    9
2.3.  Ventspils tūrisma attīstības vēsturiskais pārskats    10
2.4.  Ventspils pilsēta    12
2.5.  SVID analīze    12
2.6.  Tūrisma firmas Ventspilī    13
3.  TŪRISMA OBJEKTI    14
3.1.  Piesaistes objekti (atrakcijas) ērtības un sasniedzamība    14
3.2.  Ventspilī atklāti jauni tūrisma objekti    14
3.3.  Tūrisma objekti Ventspilī    16
3.4.  Kruīzu un prāmju satiksmes iespējas pa Baltijas jūru no Ventspils ostas    29
3.5.  Apmeklētāko objektu apkopojums    32
4.  VIESU UZŅEMŠANA    34
4.1.  Viesmīlības sektors    34
4.2.  Naktsmītnes Ventspils pilsētā    34
5.  SECINĀJUMI    41
6.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    42
Extract

Studiju darbā „Tūrisma attīstība Ventspilī” ir uzrakstīts latviešu valodā. Darba apjoms ir 41 lapas, tabulas - 10, grafiki – 12 (attēli) un attēli - 12, pavisam izmantoti 6 literatūras avoti, 4 interneta mājas lapu adreses, kā arī Ventspils tūrisma informācijas centra datus.
Darbā ir četras galvenās nodaļas:
1. Tūrisms - šajā nodaļā rakstīju par tūrisma teoriju, un ceļošanas būtību to iedalīju ceļošanas motivācijā un ceļojuma raksturojumā. Motivācija, pirmkārt, norāda uz brauciena mērķi. Pastāv trīs lielas mērķu kategorijas. Ceļojuma raksturojums. Tas nosaka kāds ir apmeklējums un kurp tas ir. Var izšķirt iekšzemes tūrismu un starptautisko tūrismu, kāds ir galamērķis un cik daudz laika pavadām ceļojumā. Tūrisma galamērķu veidi. Pastāv divu veidu tūrisma galamērķi: tie var būt vai nu „dabiski”, vai „cilvēka radīti”.
2. Tūrisma attīstība – šajā nodaļā rakstīju par tūrisma attīstības sociāli ekonomisko pamatojumu - Tūrisms ir vien no lielākajām pasaules ekonomikas nozarēm. To veicina pieaugošs nodarbināto ienākumu līmenis, brīvais laiks un mobilitāte. Visstraujākā tūrisma attīstība tiek prognozēta tieši Baltijas valstīs. Būtiskākais iemesls – tūrisms tiek uzskatīts par biznesu, kas veicina teritorijas ekonomisko izaugsmi. To plusi un mīnusi. Ieskats Ventspils tūrisma attīstības vēsture. SVID analīze: stiprās puses, vājās puses, iespējas un draudi. Par Ventspilī esošajām tūrisma firmām. Ventspilī ir 6 tūrisma firmas. No tām ar Ventspilī ienākošā tūrisma apkalpošanu nodarbojas divas – „Tobago” un Ventspils ekskursiju birojs, kas piedāvā ekskursijas pa Ventspili un tās apkārtni latviešu un krievu valodās.
3. Tūrisma objekti – šajā nodaļā rakstīju par piesaistes objektiem. Visām tūristu apmeklētajām vietām ir nepieciešami atbilstoši piesaistes objekti jeb atrakcijas, ērtības un pieejamība, ja tie gatavojas piesaistīt lielu tūristu skaitu. Ventspilī atklātajiem jaunajiem tūrisma objektiem. Piemēram, velodrezīna - Piejūras brīvdabas muzejā, „Džuņgļu taka” Jūrmalas parkā, „Ceļojošā govs” Ostas ielas promenādē un citi jaunumi. Apskatīti populārākie tūrisma objekti Ventspilī, to apmeklējums, apkopoti dati no Ventspils Tūrisma informācijas centra. Statistiskie salīdzinājumi par tūristu skaitu tūrisma objektos 2002. – 2005.gados tabulās un grafikos. Kā arī prāmju maršruti un to pieprasījums.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register