Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:372048
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

3. Noslēgums
Retorikas pieejā būtiska nozīme ir argumentu kvalitātei. Ja gadījumā tiek skaidri pateikts, kāpēc citiem ir jāpalīdz un kuriem cilvēkiem šī palīdzība ir nepieciešama, tad sabiedrībai ir skaidrs šīs darbības mērķis un nepieciešamība. Savukārt pārliecināšanas pieejā, lai cilvēkus pārliecinātu, būtiska loma ir emocijām un jūtām, kas ir loģiska stratēģijas izvēle palīdzības lūgšanai. Iekļaujot emocijas un jūtas, projekta veidotāji saprot, kādas emocijas un informācija nodarbina sabiedrības prātus. Šajā labdarības projekta gadījumā ir redzams, ka emocionālais pienesums darbojas, jo mērķis ir sasniegts, kā arī rezultāti parāda pozitīvu sniegumu. Projekta viedotāji ir mācējuši pārliecināt par idejas vērtīgumu un nozīmīgumu.
Pārliecināšanas un retorikas pieejas neļauj īsti analizēt situācijas, kad projekta “Paēdušai Latvijai” un citu kampaņu norises laikā notiek kādas neveiksmes, kad mērķis netiek sasnietgts vai, piemēram, krīzes situācijas. Varētu arī uzdot jautājumu – kā rīkoties, ja pārliecināšana nestrādā? Vajadzētu noteikt, kādi būtu iespējamie risinājumi, ja neizdodas pārliecināt sabiedrību par labdarības palīdzēšanas nozīmi šī gadījuma ietvaros.
Par galveno kritiku gan retorikā, gan pārliecināšanā varētu uzskatīt ētiskumu. Lai manipulatīvas darbības nesaskartos ar ētiskām problēmām, rezultātiem jābūt saistītiem ar sabiedriska labuma iegūšanu. Arī argumentācijas ziņā projektam ir jābūt uzmanīgam, lai nerastos pārpratumi komunikācijā – netiktu slēpti vai izdomāti fakti. Ja arī gadījumā tiek izmantota manipulēšanas taktika, lai pārliecinātu cilvēkus palīdzēt citiem, tad kamēr netiek pierādīts, ka kaut kāda informācija tiek slēpta, neētiskumam nevajadzētu parādīties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1366577
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register