Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109217
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tūrisms, tūrisma nozīme    3
2.  Tūrisms Latvijā    4
3.  Transports Latvijā    5
4.  Gaisa transports Latvijā    7
5.  Starptautiskā lidosta "Rīga"    9
5.1.  Attīstība    9
5.2.  2007.g statistika    11
5.3.  2008.g., nākotnes plāni    13
6.  Liepājas lidosta    14
6.1.  Attīstība    14
6.2.  Nākotnes vīzija    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    18
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Salīdzinot gaisa transporta atttīstību Latvijā pirms 10 gadiem un tagad, skaidri redzams, ka ir vērojama izaugsme. Ja 90-os gados aviotransportam Latvijā bija diezgan nenozīmīga loma, tad šobrid situācija radikāli mainījusies. Ir vērojama tendence, ka samazinās dzelzsceļa transporta pārvadāto pasažieru skaits, bet gaisa transporta - palielinās. Tas liecina, ka aviotransporta pakalpojumi kļuvuši pieejamāki un ērtāki, tādēļ cilvēki izvēlas šo transporta veidu, jo tas nodrošina arī daudz ātrāku nokļūšanu galamērķī.
Kad Latvija 2003. g. kļuva par ES dalībvalsti, daudz tika diskutēts un apspriests vai Latvijas gaisa transporta sistēma izturēs lielo konkurences spiedienu un spēs pielāgoties ES prasībām. Bija skaidrs, ka sākums būs grūts un nāksies saskarties ar dažadām zināmām grūtībām, kas būs saistītas ar likumdošanas ievērošanu.
Jāsecina, ka valsts galvenajai lidostai "Rīga" ir izdevies ne tikai veiksmīgi pielāgoties ES prasībām, bet arī nostiprināt savas pozīcijas kā lielākajam starptautiskajam gaisa transporta mezglam Baltijā. Ne Tallinas, ne Viļņas lidostām nav izdevies sasniegt tik strauju attīstības dinamiku kā Rīgas lidostai. Tātad, grūtākais ir pārvarēts un par to liecina arī lidostas nepārtrauktā attīstība, pilnveidošanās, kad ar katru gadu aviopārvadājumu skaits ļoti strauji palielinās un viens rekords seko pēc otra.
Manuprāt, ļoti liels ieguldījums lidostas veiksmīgajā attīstībā ir Satiksmes ministrijai, kas izstrādāja un realizēja nodevu atlaižu sistēmu. Uzskatu, ka no valdības puses tas bija ļoti riskants solis, jo šada atlaižu politika vēl nebija nevienā no ES valstu lidostām, bet nu tās seko Rīgas lidostas piemēram. Jācer vien, ka Konkurences padome tomēr neatcels šo atlaižu programmu.
Lidostas attīstība turpmāko gadu laikā neapstāsies, tieši otrādi - tā turpinās pieaugt, jo jau tagad notiek ievērojamā attīstības plāna realizācija, kura beigās plānots apkalpot līdz pat 20 miljoniem pasažieru gadā.
Ļoti svarīgs notikums ir Latvijas pievienošanās Šengenas līgumam, kas sniegs vēl lielāku impulsu gan transporta, gan tūrisma attīstībai. Šengenas līgums noteikti dos pozitīvu iespaidu uz aviopārvadājumu attīstību un pasažieru skaita pieaugumu starptautiskajā lidostā Rīga.
Ja tiks realizēts Satiksmes ministrijas izstrādātais projekts par reģionālo lidostu attīstību, tad gaisa transporta nozīme palielināsies arī Latvijas robežas - tātad nozīmīgi kļūs arī vietējie aviopārvadājumi. Tas ļoti izdevīgi būtu biznesa cilvēkiem, kuriem galvenais ir ātrāk sasniegt galamērķi.
Skaidri redzams, ka gaisa transportam Latvijā ir nākotne un tik jāturpina uzturēt un attīstīt ekonomiski efektīvu gaisa transporta sistēmu, kas sniedz drošus, kvalitatīvus un pieejamus gaisa satiksmes pakalpojumus Latvijas iedzīvotājiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register