Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:874553
 
Evaluation:
Published: 29.08.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Ģimene    5
1.1.  Dažādi ģimenes modeļi    6
2.  Pusaudžu vecumposms    8
2.1.  Īpatnības    9
2.2.  Pusaudzis ģimenē    10
2.3.  Audzināšanas kļūdas    10
2.4.  Problēmas , kas var būt signāls    11
3.  Vecāku audzināšanas stils    12
4.  Vecāku raksturojums    14
4.1.  vecāku velmes    15
5.  Veselības traucējumi    16
5.1.  Simptomi    16
5.2.  Sekas    17
6.  Pētijums RPPĢ 7.-10. Klasēs, pētījuma rezultātu analīze    18
  Secinājumi    23
  Izmantotie informācijas avoti    24
  Pielikums    25
Extract

Secinājumi
Veicot šo zinātniski pētniecisko darbu es biju pārliecināta, ka katrā ģimenē ir dažādāki noteikumi, kultūra, vecāku izpratne par pusaudžiem un pusaudžiem par vecākiem. Mēs katrs ar savu ģimeni un vecākiem esam īpaši, jo nebūs tādas ģimenes, kur viss būs identiski līdzīgs. Katrā ģimenē ir savi noteikumi un savi veidi. Jo despotiskāka ģimene, jo vairāk tiek lauzta bērna personība. Ja ģimenē netiek pusaudzim novilktas kaut kādas robežas, tā saucamā visatļautība, tad bērnam netiek veidota personība.Viņš tiek vairāk pakļauts ārējiem faktiem (nelabvēlīgiem draugiem, pieaugušiem) viņš meklē mīlestību ārpus ģimenes. Tam visam jābūt ir līdzsvarā, lai bērns varētu pilnvērtīgi veidoties. Lai nebūtu, ka viņš tikai veidojas ģimenē, vai tikai ārpus tās. Darba autore vēlas pateikt, ka mēs kā pusaudži, veidojamies kā personības, mājās no vecākiem, gan ārā no sabiedrības.
Darba autores mērķis bija noskaidrot, kāds ir tas vieslielākais konflikta iemesls. Laika gaitā tika veikta aptauja ar Rīgas pilsētas Pļavnieku ģimnāzijas skolēniem, kur darba autore analizējot secināja, ka galvenais konflikta iemesls ir mācību dēļ. Rezultatīvi varēja redzēt, ka jaunieši no 15 – 16 gadiem mēģina ar vecākiem vairāk komunicēt un rakst risinajumu tam visam, bet toties jaunieši no 13 – 14 ga-diem uzskata, kad vairāk vajag pavadīt laiku kopā.Var ļoti redzēt, ka jauniešiem 13 vai 14 gados atšķi-ras, tas viedoklis ko pauž jaunieši, kuriem ir 15 vai 16 gadi. Tie jaunieši 13 – 14 gadiem nav vel sapratuši konflikta iemeslus un kāpēc tādi notiek. Toties vecāki jaunieši to jau ir pieredzējuši un saskārušies ar to, tādēļ viedoklis ļoti atšķiras pēc paaudzēm.
Lai vecākiem ar bērnu nerastos konflikti, kurus nevar atrisināt, vecākiem ir jāpārliecinas vai viņu laulībai ir viss kārtībā, jo tas var ļoti ietekmēt jūsu attiecības ar jūsu bērniem. Pētot šo tēmu, darba autore atrada konfliktsituāciju prognozēšanas testu, kuru vaidzētu aizpildīt katram vecākam, jo ja viņu laulība nav izdevusies, attiecības, ar bērniem var rasties problēmas un var būt kā iemesls viņu konfliktiem. 

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1355731
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register