Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:474329
 
Evaluation:
Published: 14.10.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 35 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Globalizācija un tās Ietekme uz Apkārtējo    4
1.1.  Globalizācijas teorētiskie aspekti    4
1.2.  Globalizācija kā rīks pasaules attīstībā    5
1.3.  Globalizācijas negatīvā ietekme uz jaunattīstītajām valstīm    7
2.  Apple Inc    9
2.1.  Kopskats uz Apple Inc    9
2.2.  Apple Inc. Uzņēmuma Izplešanās Pasaulē    10
2.3.  Sadarbība ar Starptautiskiem Uzņēmumiem    13
2.4.  Bisnesa stratēģijas un konkurētspēja    15
2.5.  Apple Inc. Loma un vērtības internacionālā mērogā    17
3.  Faktori, kas Ietekmē Apple Inc    20
3.1.  Nacionālie un internacionālie faktori, kas ietekmē Apple Inc    20
4.  Apple Inc. SVID Analīze    22
4.1.  Stiprās Puses    22
4.2.  Vājās puses    23
4.3.  Iespējas    23
4.4.  Draudi    24
5.  Apple kā Būtisks Globalizācijas Dalībnieks    26
5.1.  Apple ietekme uz pasaules iedzīvotājiem    26
5.2.  Starptautisko likumu ietekme uz Apple uzņēmumu    27
6.  Aptauja    29
6.1.  Aptaujas īstenošanas apraksts    29
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
  Pielikums    37
Extract

Secinājumi
1. Globalizācija neskatoties uz mūsdienu priekšrocībām, ietekmē negatīvi jaunattīstības valstis, ņemot vērā šo valstu vajadzīgo ekonomisko izaugsmi un attīstību.
2. Šīm valstīm ir obligāti jāizstrādā racionāla politika un reformas, kas virzītu augšup tir-dzniecības liberalizāciju un globalizācijas sarežģījumus kopumā, lai tie atbilstu viņu pašu iekšzemes ekonomiskajai programmai.
3. Globalizācijai ir būtiska loma daudzu valstu ekonomikas attīstības veicināšanā. Tā ļauj uzņēmumiem piekļūt starptautiskajiem tirgiem un piedāvāt produktus dažādiem klienti-em.
4. Apple ir pilnībā izmantojis tehnoloģiju, kas ir ievērojami palīdzējusi tai iegūt klientu lojalitāti, piedāvājot dažādus kvalitatīvus produktus.
5. Savā mērā globalizācija ir atkarīga no inovācijas un tehnoloģiskajiem sasniegumiem. Piemēram, tehnoloģijas ir vienkāršojušas maksāšanas metodes, produktus var tirgot un darījumus veikt tiešsaistē.
6. Izmantojot savus produktus, Apple ir mainījis pasauli. Viņi ir nākuši klajā ar iz-strādājumiem, kurus cilvēki nekad neiedomātos izmantot un to neuzskatītu kā va-jadzību, bet pēc to lietošanas sākšanas nevar savu ikdienu vairs iedomāties bez tām, jo mūsdienās Apple piedāvātā produkcija ir kvalitatīva un noderīga.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1381016
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register