Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:459806
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Glokalizācija    3
2.  Kā radās glokalizācija?    4
3.  Glokalizācijas piemēri uzņēmējdarbībā    5
3.1.  McDonalds    5
3.2.  Wal - Mart    9
  Izmantotā literatūra    11
Extract

Uzņēmumi arvien vairāk izvērš savu darbību globālā mērogā un agrāk tik ļoti svešais vārds „globalizācija” nav vairs tik svešs. Mārketinga speciālistiem ne tikai vajag, bet jāprot sadarboties ar dažādu valstu speciālistiem, partneriem un jāizprot ne tikai tos, bet arī to kultūru, īpatnības un tendences. Starp kultūrām pastāv bieži vien daudz vairāk atšķirību nekā sākotnēji tas var likties.
-Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv atšķirības:
-Dažādo kultūru dēļ nepieciešams pielāgot komunikācijas līdzekļus un metodes, dažkārt pat radikāli mainīt tik ļoti ikdienā pierasto;
- Tirgus segmentēšanu vairumā gadījumu nosaka ģeogrāfiski faktori;
-Attālums starp tirgiem padara tirgus pārraudzību un kontroli daudz grūtāku;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1321971
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register