Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:980315
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    5
2.  Kvalifikācijas darba tēmas apraksts    6
2.1.  Festivāla vēsture un esošā situācija    6
2.2.  Festivāla esošais logotips un reklāmas materiāli    7
2.3.  Salacgrīvas Klasiskās mūzikas festivāla mērķauditorija    9
3.  Aptauja    10
3.1.  Aptaujas jautājumi    11
3.2.  Aptaujas rezultāti un secinājumi    13
4.  Analogi    17
4.1.  Salacgrīvas klasiskās mūzikas festivāla analogi    17
4.2.  Analogu secinājumi    23
5.  Kvalifikācijas darba tehniskie aspekti    24
5.1.  Projekta pielietojamība    24
5.2.  Stilistikas pamatojums    25
5.3.  Tehniskais risinājums    26
5.4.  Darba gaitas apraksts    28
6.  Kvalifikācijas darba īstenošanas izmaksas    29
7.  Izmantotā literatūra    31
8.  Secinājumi un pašnovērtējums    32
9.  Stila grāmata    33
9.1.  Logotips    33
9.2.  Krāsas    34
9.3.  Burtveidoli    35
10.  Pielikumi    36
Extract

5.4. Darba gaitas apraksts
Darba sākuma stadijā autore izpēta festivāla esošo situāciju,kā arī iepriekšējo festivālu reklāmas materiālus.Tad tika norunāta tikšanās ar vienu no Salacgrīvas Klasiskās mūzikas festivāla organizatorēm – Ilgu Tiesnesi. Tikšanās laikā autore guva informāciju par festivāla vēsturi,par līdzšinējo reklāmas materiālu autoriem. Tika iegūta arī tajā brīdī zināmā informācija par 2018.gada festivālu, un tika gūta papildus informācija.
Pēc tam tika analizēti iepriekšējie festivāli,pētīta festivāla vēsture,analogu pētīšana. Notika pasākuma tēmas un uzbūves analīze.Tika salīdzināti un pētīti analogu logotipi.
Tālāk kā pirmais tika izveidots pasākuma logotips,kura idejas radās jau darba uzsākšanas laikā. Tika izveidota stila grāmata,kas palīdzēja turpmākam darbam.
Kā pirmais no reklāmas materiāliem tika izveidots plakāts. Tad sekoja arī buklets,kura izveidei bija nepieciešam atkārtoti sazināties ar Ilgu Tiesnesi,lai gūtu informāciju par gaidāmā pasākuma programmu. Nākamās tika izveidotas ieejas un identifikācijas kartes dalībniekiem un pedagogiem. Tad arī preses kartes un vizītkartes festivala organizatoriem. Tika izveidoti arī festivāla suvenīri- CD disks ar koncertu ierakstiem,festivala uzlīmes,kā arī konfekšu papīri. Beigās tika izveidots arī veidlapas, aploksnes un T kreklu dizains. Visi šie materiāli tika izstrādādi Adobe Photoshop,Adobe Illustrator un CorelDraw programmās.
Kvalifikācijas darba noslēguma posmā tika maketētas planšetes un teorētiskās daļās mape,kā arī drukāti festivāla reklāmas materiāli.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register