Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637442
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma klienti    5
1.3.  Uzņēmuma produkti    5
2.  SWOT analīze un stratēģijas formulēšana    6
2.1.  SWOT analīze    6
2.2.  Stratēģijas formulēšana    12
3.  Banku nozares iespējas un draudi    13
4.  Mērķu formulēšana    15
5.  Hansabankas esoša portfeļa analīze    17
6.  Stratēģiskās plaisas    22
7.  M. Portera piecu faktoru modelis    25
8.  Mārketinga mix    28
9.  Tirgus segmenta pievilcības novērtējums    31
10.  Preču attīstības posmi    34
11.  Tirgus pozicionēšana    37
  Nobeigums    40
  Bibliogrāfiskais saraksts    42
Extract

Mūsdienās mārketings spēlē nozīmīgu lomu gan uzņēmumu darbībā, gan sabiedrības dzīvē. Katram uzņēmuma vadītājam ir jāsaprot, ka tikai iemantojot patērētāju labvēlību var kaut ko sasniegt biznesā. Izmantojot reklāmas speciālista Devida Ogilvi citāti, var teikt: “mārketings – tas ir punkts, kurā sakrīt ražotāju un sabiedrības egoistiskās intereses”.
Pats galvenākais jēdziens mārketingā - cilvēku vajadzības. Kompānijas, kas nopietni nodarbojas ar mārketingu, pieliek milzīgās pūles, lai noteiktu savu klientu vajadzības un prasības.
Visām kompānijām ir nepieciešams domāt par nākotni un izstrādāt ilgtermiņa stratēģijas, kuras ļautu operatīvi reaģēt uz tirgus mainošiem apstākļiem. Katram uzņēmumam ir jāatrod sava darba stils, kas vislabākajā veidā ievērotu apstākļu, iespēju, mērķu un resursu specifiku. Mārketings spēlē nozīmīgu lomu stratēģiskajā plānošanā. Tas dod nepieciešamu informāciju stratēģiskā plāna izstrādāšanai.
Mārketinga procesā ir jāizvēlas tos mērķa segmentus, kurus uzņēmums var apkalpot vislabākajā veidā. Uzņēmumam ir jāizstrādā preces radīšanas plāns un tās novadīšanas līdz patērētājiem plāns, kā arī mārketinga mix konkrēta stratēģija.
Šajā darbā par pētīšanas objektu tika izvēlēta a/s “Hansabanka”. 2001.gadā a/s «Hansabanka», turpinot strauju biznesa apjomu pieaugumu, kā arī īstenojot vairākus projektus jaunu pakalpojumu ieviešanā un kvalitātes uzlabošanā, ir pietuvinājusies savam mērķim – kļūt par vadošo Latvijas komercbanku. 2001.gadā Hansabanka ir kļuvusi par Latvijas lielāko banku privātpersonu noguldījumu, izsniegto norēķinu karšu un internetbankas hansa.net klientu jomās, kā arī mobilās bankas lietotāju skaita ziņā. Peļņa 2001.gadā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu pieauga par 21% un bija 5,89 miljoni latu.
Kopumā pēc svarīgākajiem finansu rādītājiem Hansabanka ieņem 3.vietu Latvijā, pēc Parekss bankas un Unibankas (uz 31.09.2002). Tāpēc, mūsuprāt, būtu interesanti izanalizēt tās veiksmes cēloņus un pamēģināt izvēlēties piemērotu stratēģiju šīs bankas tālākai veiksmīgai darbībai.

Šīs darbs ietvers sevī pētāma uzņēmuma stipro un vājo pušu novērtēšanu, iespēju un draudu noteikšanu, konkurentu ietekmes spēka noteikšanu, izvēlētas marketinga stratēģijas novērtēšanu, kā arī ieteikumus par iespējamām stratēģijām, kuras Hansabanka var izmantot, lai sasniegtu vēl augstākus rezultātus un ieņemtu līdera pozīciju Latvijas banku tirgū. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register