Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:487247
 
Evaluation:
Published: 10.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Korporatīvā tēla veidošana ir sabiedrisko attiecību galvenais mērķis, kas tiek veidots katram uzņēmums individuāli. Tā ir sistēma, kas norisinās nepārtrauktā attīstībā.
2. Veiksmīgi izveidots uzņēmuma tēls ir viena no dzīvotspējīga biznesa neatņemamām sastāvdaļām, vispārīgās biznesa un finansu stratēģijas nozīmīga daļa un līdz ar to arī konkurētspējas palielināšanas līdzeklis.
3. Sabiedriskās attiecības ir ilgstoša funkcija, uz vajadzībām balstīta, plānota un koordinēta aktivitāte, veids, ar kura palīdzību var veiksmīgi laist klajā produkciju, uzskatu, uztveres, reputācijas maiņas katalizators, reakcija uz notikumiem, kampaņa vai ofensīva, kas balstās uz tehnoloģiju un tiek veikta ar tehnoloģijas palīdzību.
4. Sabiedrisko attiecību process pēc savas būtības ir tāds pats kā jebkurš cits nozīmīgs uzņēmuma stratēģiskais process – tas sākas ar izpēti (SWOT, PEST), tiek noteiktas mērķauditorijas, process tiek rūpīgi izplānots, tiek izstrādātas stratēģijas, process tiek realizēts (tiek īstenota komunikācija) un tad tas noslēdzas ar rezultātu jeb komunikāciju novērtēšana. Kā viens no objektīvākajiem sabiedrisko attiecību novērtēšanas veidiem ir komunikāciju audits.
5. Hansabankas sabiedrisko attiecību mērķis ir celt bankas tēla atpazīstamību un tā vērtību ilgtermiņā, vienlaikus šo tēlu veidojot maksimāli pozitīvu sabiedrībā kopumā un konkrētās mērķauditorijās. Savukārt, sabiedrisko attiecību uzdevums ir iedzīvināt Hansabankā par pamatu pieņemtās korporatīvās vērtības – kvalitāti, inovitāti un vitalitāti. Saskaņā ar veiktajiem pētījumiem Hansabanka ir radījusi pietiekoši atpazīstamu tēlu Latvijā un tā ir četru vadošo un atpazīstamāko banku vidū. Atpazīstamības rādītājs atkarīgs no aptaujāto personu vecuma, nodarbošanās un dzīvesvietas
6. Analizējot Hansabankas tēlu ir redzams, ka kopumā Hansabanka ir ieguvusi visaugstāko novērtējumu visos tēla parametros. Hansabankas stiprās puses ir augstā apkalpošans kultūra; uzticamība un drošums; aktivitāte piedāvājumos klientiem, kā arī visām bankām raksturīgās īpašības- profesionālisms, ērta pakalpojumu izmantošana un plašs pakalpojumu klāsts. Savukārt visneraksturīgākās īpašibas Hansabnkai , tāpat kā pārējām bankām ir atbildība pret vidi un sabiedrību, elastīgums, atvērtība pret jaunām idejām, kā arī nedaudz pietrūkst dzīvīguma un vitalitātes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register