Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:856626
 
Evaluation:
Published: 24.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Iekšējās komunikācijas loma organizācijā    3
2.  Teoriju pieejas organizācijas komunikācijā    4
3.  Kultūras teorijas pieejas nozīme organizācijas iekšējā komunikācijā    5
3.1.  Organizācijas kultūras ārējas izpausmes    6
3.1.1.  Organizācijas dizains un telpu iekārtojums    6
3.1.2.  Cilvēku izturēšanās un ārējais izskats    8
3.1.3.  „Organizācijas varoņi”    9
3.1.4.  Rituāli, ceremonijas un leģendas    9
3.1.5.  Organizācijas devīze/sauklis, logo un simboli    11
3.2.  Vērtības un sociālās normas    12
3.3.  Pamatpieņēmumi par organizāciju    13
3.3.1.  Organizācijas saistība ar apkārtējo vidi    13
3.3.2.  Priekšstati par cilvēka dabu    15
3.3.3.  Cilvēku savstarpējās attiecības    16
4.  Efektīvas iekšējās komunikācijas pamatprincipi    17
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    19
Extract

Iekšējās komunikācijas funkcijai ir jābūt ļoti svarīgai organizācijas veiksmīgā darbībā. Praksē šo funkciju parasti nenovērtē pietiekami, uzskatot to vienīgi par informācijas apmaiņu uzņēmuma iekšienē. Iekšējai komunikācijai jāatbalsta vienotība ceļā uz organizācijas mērķu sasniegšanu un izdzīvošanu pastāvīgi mainīgā biznesa vidē. Tai ir jābūt nozīmīgam organizācijas kultūras attīstības un uzturēšanas instrumentam. Veiksmīga iekšējā komunikācija veicinātu biznesa mērķu sasniegšanu, jo atbalstītu savstarpēju izpratni starp dažādām struktūrvienībām [16., 516.lpp].
Organizācijas tēlu veidos ne vien tās zīmols, produkts, telpas, bet arī darbinieki. Veiksmīgai iekšējai komunikācijai ir jāveido organizācijas ārējais tēls. Tas, kāds būs darbinieku viedoklis par organizāciju, kā arī darbinieku lojalitāte, savukārt, būs atkarīga no veiksmīgas iekšējās komunikācijas, darbinieku iesaistīšanas organizācijā notiekošajos procesos.
Apskatot iekšējās komunikācijas teorijas (klasisko menedžmenta, cilvēku attiecību, cilvēku resursu teoriju, grupas darba un kultūras pieejas teoriju), autore izvēlējās analizēt kultūras pieejas teoriju, par pamatu ņemot Edvarda Šeina (Edvard Schein) kultūras pieejas teorijas raksturojumu. Visām šīm teorijām ir jābūt ļoti svarīgām organizācijā, lai veidotu veiksmīgu iekšējo komunikāciju. Katrai ir savi mērķi un uzdevumi, kas palīdz sasniegt vajadzīgo rezultātu organizācijas iekšējās komunikācijas veidošanā.
Tomēr autore izvēlējās raksturot kultūras pieejas teoriju, jo organizācijas kultūra ir tā ,kura izpaužas ne tikai organizacijas iekšienē, bet arī ārpus tās, tādēļ kultūras pieejas teorijai ir jāpievērš īpaša loma. Organizācijas kultūrai ir jāpiešķir liela nozīme tādēļ, lai organizācija varētu veidot ne tikai efektīvu formālo komunikāciju, bet arī neformālo, kā arī, lai darbiniekos tiktu radīta identitātes sajūta par to, ka viņi strādā unikālā kompānijā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1140388
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register