Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,54 (18%)
Discounted price*:
2,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:450354
Evaluation:
Published: 03.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Komunikācijas raksturojums   
2.  Efektīvas komunikācijas vadlīnijas   
3.  Uzņēmuma vērtību deklarācija   
4.  Vadītāja loma uzņēmumā   
  Secinājumi   
Extract

. Komunikācijas raksturojums.

 Komunikācija ir saskarsme. (tiešs vai netiešs sazināšanās process, kura mērķis ir ietekmēt partnera uzvedību, emocijas, attieksmi, aktivitātes pakāpi un darbību);
 Komunikācija ir process –secīga darbību virkne kāda rezultāta sasniegšanai;
 Komunikācija ir informācijas apmaiņas process;
 Komunikācijā ir iesaistītas vismaz divas personas;
 Komunikācija ir orientēta uz savstarpēju saprašanos.

Lietišķās komunikācijas funkcionālā nozīme ir sekmēt izvirzītā mērķa sasniegšanu laikā uz telpā, līdz ar to, tās būtiskās pazīmes ir :
 orientācija uz lietu;
 orientācija uz savstarpēju saprašanos.

Lietišķā komunikācija ir informācijas apmaiņa starp divām vai vairākām personām vai grupām, kas kalpo darījumu veikšanai, sekmē izvirzīto mērķu sasniegšanu un vērsta uz savstarpēju saprašanos.
Un komunikācijas māksla nav iegūstama atrauti no zināšanām sociālo kontaktu veidošanā, psiholoģijā, informātikā, vadīšanā, valodā, jurispudencē utt.[1, 115]

Komunikācijas process sevī ietver 4 saistītus posmus:
 Informācijas atlase.
 Informācijas kodēšana.
 Informācijas pārsūtīšanas līdzekļu un kanālu izvēle.
 Informācijas uztveršana un dekodēšana.

Menedžmentā mēs runājam par organizācijas iekšējo un ārējo vidi. Lietišķā komunikācijā tāpat izšķir: iekšējo (starp darbiniekiem) un ārējo komunikāciju (kā uzņēmums kom. ar piegādātājiem, klientiem, valsts institūcijām utt.). Un parasti runājot par iekšējo komunikāciju mēs izšķiram: formālo un neformālo komunikāciju. Savukārt runājot par formālo kom.,mēs dalām vertikālajā un horizontālajā (viena līmeņa darbinieku kom. savā starpā.) Un vertikālo komunikāciju mēs iedalām augšup un lejup virzītā komunikācijā.[1, 115]

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Komunikācijas uzņēmējdarbībā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/450354

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register