Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmuma "TV 24" darbinieku...-
Iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmuma "TV 24" darbinieku savstarpējo attiecību veidošanā
Research Papers23 Marketing, Advertising, Psychology, Business
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Komunikācijas jēdziens [1., 115.-116. lpp.] | 6 |
1.1. | Komunikācijas procesa elementi un galvenie posmi | 6 |
1.2. | Starppersonu komunikāciju formas [1. 119.-120. lpp.] | 7 |
2. | Komunikācija organizācijā | 9 |
2.1. | Komunikācijas nozīme organizācijās | 9 |
2.2. | Komunikācijas līdzekļi organizācijā [1. 142. lpp.] | 10 |
2.3. | Komunikāciju veidi organizācijās [1. 136.-139. lpp.] | 10 |
2.4. | Komunikācijas šķēršļi | 11 |
2.5. | Komunikācijas efektivitātes uzlabošanas iespējas | 12 |
4. | Darbinieki kā organizācijas pamatelements | 16 |
4.1. | Darbinieku attiecības | 16 |
4.2. | Darbinieku tipi | 17 |
7. | Pētījums. Iekšējās komunikācijas nozīme TV 24 darbinieku savstarpējo attiecību veidošanā | 22 |
8.1. | Autores novērojumi | 22 |
Secinājumi | 29 | |
Anketa | 33 |
Studiju darba ietvaros izvirzīts sekojošs darba mērķis: izpētīt iekšējās komunikācijas nozīmi darbinieku savstarpējo attiecību veidošanā TV24.
Studiju darba darba uzdevumi:
Veikt teorētisko materiālu analīzi par tēmu „iekšējās komunikācijas nozīme savstarpējo attiecību veidošanā”
Izpētīt, kāda ir komunikācija TV 24 starp darbiniekiem, kādas ir savstarpējās darbinieku attiecības, kādas ir darbinieku attiecības ar vadību TV 24 un kāda nozīme iekšejai komunikācijai šīm attiecībām
Analizēt TV 24 komunikāciju starp darbiniekiem, savstarpējās attiecības un komunikācijas nozīmi attiecību veidošanā , balstoties uz teoriju salīdzināt ar praksi
Izstrādāt secinājumus par TV 24 darbinieku savstarpējām attiecībām un to, kā to ietekmē iekšējā komunikācija, izstrādāt ieteikumus, kas sekmētu komunikāciju organizācijā.
Lai sasniegtu izvirzīto uzdevumus, svarīgi ir iepazīties ar pieejamajiem materiāliem, gan teorētiskiem, gan arī autora izveidotu aptauju un tās rezultātiem.
Darbs varētu tikt izmantojams kā papildmateriāls lekcijās un semināros sabiedriskajās attiecībās, kā arī nelielu uzņēmumu vadība vai atbildīgie par personālu, ar darbinieku skaitu līdz 50 cilvēkiem, strādājot pie darbinieku darba kvalitātes, motivēšanas un kopējo savstarpējo attiecību.
Šajā darbā izmantotās pētījuma metodes: anketēšana, novērošana.
Pētījums ir pietiekami aktuāls, jo šobrīd darbinieku attiecības, tai skaitā komunikācijas nozīme dažadu nozaru lielos un mazos uzņēmumos ir liela, no tās ir atkarīgs tas, cik sekmīga un efektīva būs konkrētā veidojuma darbība, tātad arī darba rezultāti ir tiešā veidā atkarīgi no darbinieku attiecībām, sadarbības un motivācijas veiksmīguma. Uzņēmumā ir svarīgi nodrošināt veiksmīgu saikni starp darbiniekiem, lai šādos krīzes apstākļos, kad notiek štatu samazināšana, uzņēmums ar maksimāli lielu produktivitāti spētu darboties un gūt panākumus savā uzņēmējdarbībā. Tapat ir jādomā par bijušā darbinieka attieksmi pret uzņēmumu, kad tas ir pametis uzņēmumu.…
Komunikācija ir neatņemama menedžmenta sastāvdaļa jebkurā organizācijā, kurā strādā vairāk par vienu darbinieku. Tā kā ikviens uzņēmums sastāv no savā darbībā savstarpēji atkarīgu cilvēku kopuma, tad komunikācija kļūst par obligātu priekšnoteikumu, lai nodrošinātu atsevišķu indivīdu funkciju īstenošanu atbilstoši organizācijas mērķiem. Tāpat svarīgi ir indivīdiem uzņēmuma mērķu virzīšanai, darba procesā apvienoties un strādāt ka vienam veselam, kas iespējams tikai ar pilnvērtīgu komuniāciju starp uzņēmumā strādājošajiem. Šīs tēmas aktualitāte ir saistīta ar Latvijas kopējā darba tirgus svārstībām un izmaiņām, kas katrā valsts attīstības posmā ir atšķirīgas. Šobrīd novērojam darba vietās pieaugošo spriedzi starp kolēģiem, kas daudzos uzņēmumos tiek pozicionēti kā konkurenti, no kuriem darba vietu varēs saglabāt spēcīgakais. Neskatoties uz pieaugošo konkurenci par katru darba vietu, aizvien lielāks uzsvars tiek likts tieši uz komunikācijas nozīmi jebkurā uzņēmumā, organizācijā utt., jo neskaitāmos pētījumos vairākkārt pierādījies, ka tieši komunikācijai ir viena no primārajām lomām jebkāda dibinājuma sekmīgā pastāvēšanā un produktīvā darbībā.
- Grāmatvedības iekšējās kontroles nepieciešamība uzņēmumā
-
Iekšējās komunikācijas nozīme uzņēmuma "TV 24" darbinieku savstarpējo attiecību veidošanā
Research Papers23 Marketing, Advertising, Psychology, Business
- Stratēģiskās plānošanas nozīme uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Grāmatvedības iekšējās kontroles nepieciešamība uzņēmumā
Research Papers for university4
Free! -
Stratēģiskās plānošanas nozīme uzņēmumā
Research Papers for university11
Evaluated! -
Komunikācijas nozīme uzņēmumā
Research Papers for university10
Evaluated! -
Neverbālās komunikācijas nozīme informācijas apmaiņas procesā starp pedagogiem un audzēkņiem
Research Papers for university16
-
Reklāmas būtība un nozīme uzņēmumā
Research Papers for university42
Evaluated!