Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:611065
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

REKLĀMAS BŪTĪBA UN NOZĪME UZŅĒMUMA DARBĪBĀ

Visas reklāmas būtība – ļaut uzzināt, likt izvēlēties!
BSA mērķis ir panākt pirātisma samazināšanos pasaulē – tieši tāpēc reklāma ir vislabākais veids kā to izdarīt, jo informējot sabiedrību tai var likt izvēlēties labāko - pareizo ceļu.
Reklāma-paziņojumi, plakāti, bukleti (sk. pielikumu nr.2.) u.c. pasākumi, kuru nolūks ir piesaistīt uzmanību, radīt pircējos interesi, padarīt kaut ko plaši pazīstamu.
Reklāmai ir jābūt objektīvai, citādi tā var radīt zaudējumus tajos gadījumos, kad ražotājs, aizrāvies ar savas produkcijas apjūsmošanu, aizmirst par patērētāja patiesajām vajadzībām. BSA savu darbību pamato ar likumu palīdzību, jo Par datorprogrammu nelegālu lietošanu var iestāties LR likumdošanā paredzētā atbildība. Protams, sabiedrībai daudz lētāk ir izmantot pirātiskās programmas un, protams, katra indivīda intereses ir – jo lētāk, jo labāk. Bet BSA ar reklāmas palīdzību jau laicīgi mūs informē, ka ne vienmēr šis variants var būt tas lētākais – gala rezultāts var sanākt daudz dārgāks, jo par nelegālu darbību var piespriest lielas soda naudas.
Reklāmai jābūt ne tikai skaistai, bet arī iedarbīgai, t.i., jāveic noteiktas funkcijas:
• Jāiedarbojas uz potenciālajiem klientiem un tie jāinformē; BSA gadījumā potencionālie klienti ir organizācijas biedri un sabiedrība. Pašlaik gan BSA plašāk darbojas tieši valsts vadības jomā, jo nesakārtojot valsts vadības struktūru nevar sakārtot pašu valsti.
• Aktīvi jāpiedalās realizēto preču apjoma palielināšanā, radot dažādas vēlēšanās;
• Jāgarantē uzņēmuma pastāvēšana; BSA pastāvēšana ir atkarīga no organizācijas biedriem, kuri ir tie, kas uztur organizāciju maksājot biedru naudas. Organizācijai biedriem ir jāpierāda, ka viņi ir spējīgi realizēt savu mērķi, šādai realizācijai lieliski var izmantot reklāmu informējot sabiedrību par pirātisma kaitīgumu.
Lai reklāma būtu skaidra, patiesa, iedarbīga un ekonomiska, ekonomiskajam aspektam jāpievērš īpaša uzmanība, tieši tāpēc BSA informē sabiedrību par to kādus zaudējumus rada pirātisms(sk. Pielikumu nr. 1
Reklāmas īstenošanai tiek izmantoti personiskie, materiālie līdzekļi, kuriem piemīt specifiskas īpašības, kas ļauj izplatīt reklāmu efektīvi. Tos sauc par reklāmas līdzekļiem. Reklāmas mērķa izpildei izmanto dažādus reklāmas līdzekļus. Ir arī vēl citi apstākļi, kas sekmē reklāmas iedarbību. Tāpēc eksistē reklāmas līdzekļi un pamatlīdzekļi.
Katrs rakstisks priekšlikums var kalpot kā reklāmas vēstule, jebkuru firmas automašīnu var noformēt kā firmas reklāmu, katru darījumu sarunu var izmantot firmas reklāmas interesēs. Šie piemēri liecina, ka arī ar minimāliem izdevumiem un personisku ieinteresētību var sasniegt reklāmas iedarbību. Tas būtu piemērots tieši mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, veicot reklāmas aktivitātes. Piemēram, BSA izpilddirektores darījumu tikšanās darbojas kā reklāmas, jo to laikā viņa informē cilvēkus par organizāciju.
Lai taupītu līdzekļus reklāmas izdevumiem, ieteicams sadarboties ar citiem uzņēmumiem- rīkot kolektīvas reklāmas akcijas. Kopīgi var reklamēt līdzīgas un pat dažādas preces vai pakalpojumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register