Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:329561
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Uzņēmuma SIA „GEKA” apraksts    6
1.1.  Uzņēmuma darbības virziens    6
2.  Uzņēmuma iekšējā vide    7
2.1.  Uzņēmuma vadība un struktūra    8
2.2.  Uzņēmumu saistošā iekšējā vide    8
2.3.  Uzņēmuma personāls    10
2.4.  Uzņēmuma klienti    12
2.4.1.  Klientu aptaujas anketas analīze    12
3.  Uzņēmuma ārēja vide    17
3.1.  Konkurentu izpēte    19
3.2.  Uzņēmuma SVID analīze    21
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    25
  Pielikums    26
Extract

„Mārketings ir process, kas ietver preču un pakalpojumu projektu plānošanu un izstrādi, cenu noteikšanu, pārdošanas veicināšanu un preču sadali, lai ievērotu klientu vēlmes, sasniegtu uzņēmuma mērķus. ”(Blaits, 2004, 2.lpp).
„Mārketinga pamatelementi:
vēlmes (cilvēka iekšējā tieksme pēc kaut kā);
vajadzības (vēlmes īpaša forma, kas ir atkarīga no sabiedrības sociālās kultūras līmeņa un cilvēku personiskajām īpatnībām);
pieprasījums (naudas izteiksmē izteikta vajadzība);
produkts (viss, kas var apmierināt patērētāju vajadzības un tiek piedāvāts tirgū);
patērētāja vērtējums (atzinums par produkta vērtību atbilstoši konkrētas vajadzības apmierināšanas pakāpei);
maiņa (vēlamā produkta iegūšana pret citu produktu vai maksāšanas līdzekļiem);
darījumi (vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus nosacījumus (apmaiņas veids, vieta, termiņš u.c.));
tirgus (esošo un potenciālo pārdevēju un pircēju kopums, kas noteiktā vietā un laikā piedāvā (pārdod) un pieprasa (pērk) produkts)” (Praude, 2004, 4-12.lpp).
Mārketinga vide ir uzņēmumu darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvērst, lai īstenotu mārketinga mērķus.
Mārketinga kompleksie elementi: prece, cena, vieta, virzīšanas tirgū.
Katra uzņēmuma darbību ietekmē vide, kurā tas darbojas. Vide nekad nav stabila. Katram uzņēmumam gan jāpazīst sava apkārtējā vide un tās izmaiņas raksturus, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām – neveiksmes, spējot pielāgotie videi, var kļūt par uzņēmējdarbības veiksmēm.
Darba mērķis: izpētīt SIA „GEKA” mārketinga vides un to ietekmi uzņēmuma darbībā.
Darba uzdevumi:
1.Analizēt teorētisko literatūru par mārketinga vidēm.
2.Izpētīt uzņēmuma iekšējo vidi un to noteicošos faktorus.
3.Apkopot un analizēt mārketinga ārējās vides faktoru ietekmi uzņēmuma darbībā.
4.Sniegt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus mārketinga vides ietekmes izmaiņām.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register