Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:373923
 
Evaluation:
Published: 14.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Zīmola vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Zīmola definīcija un būtība    4
1.1.1.  Zīmolu un to nosaukumu veidošanās    8
1.1.2.  Zīmola identitāte un tēls    9
1.2.  Zīmola stratēģija    11
1.2.1.  Zīmola stratēģiju veidi    11
2.  Metodoloģija    17
2.1.  Intervija    17
2.2.  Aptauja    17
3.  Empīriskā daļa    19
3.1.  IKEA attīstības raksturojums    19
3.2.  IKEA konkurētspējas raksturojums    22
3.4.  Strukturētās intervijas analīze    26
3.3.  Aptaujas rezultātu analīze    26
  Secinājumi    30
  Izmantotie informācijas avoti    31
  Pielikumi    33
Extract

Secinājumi
Izstrādājot kursa darbu, iepazīstoties ar pieejamiem literatūras avotiem un veicot pētījumu par “IKEA” zīmola atpazīstamību, var izdarīt šādus secinājumus:
1. Zīmols iekļauj sevī ne tikai vizuālo noformējumu. Tā būtība ir pircēju asociācijas veidošana ar produktu vai ražotāju.
2. Zīmola atpazīstamību veido klientu uzticība, lojalitāte un pozitīvo pieredzi lietojot uzņēmuma produktu. Veidojot zīmolu svarīgi apzināties patērētāju emocionālas sajūtas iegādājoties un/ vai lietojot produktu;
3. IKEA kompānija ir izcils piemērs zīmola veidošanas jomā: tā attīstība sākas ar sērkociņu pārdošanu nonākot līdz viena no lielākiem pasaules mazumtirgotājiem;
4. IKEA stipras puses ir piegādes ķēžu integrācija, izmaksu optimizācija un pircēju informētība. Savukārt vājās puses ir kvalitātes kritums, standartizēti produkti un atrašanas vieta.
5. Latvijas iedzīvotāju aptaujas dati liecina par to, ka IKEA klients ir sieviete vecumā no 30 līdz 35 gadiem, dzīvo Rīgā vai apkaimē.
6. Aptaujas rezultāti norāda, ka iegādājoties preces mājsaimniecībai, svarīgākais faktors Latvijas iedzīvotājiem zīmols.
7. Aptaujas rezultāti sniedz iespaidu par IKEA veikala apmeklētājiem: tie ir ģimenes ar bērniem, mājsaimnieces un vecākās paaudzes pārstāvji.
8. Latvijas veikals IKEA tiek novērtēts kā tīrs, ar apmierinošu preču izvietojumu. Cenu līmenis tiek novērtēts kā atbilstošs kvalitātei. Aptaujāto iedzīvotāju īpatsvars bija uzzinājis par Rīgas veikala atvēršanu ar plašsaziņas mediju starpniecību.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register