Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205942
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Informācija    3
1.1.  Informācija un tās loma mārketinga pētījumos    3
1.2.  Tirgzinību informācija    6
2.  Informācijas sistēmas pamatelementi    6
3.  Tirgzinības informācijas sistēma    7
3.1.  Iekšējā informācija    8
3.2.  Intelektuālā informācija    9
3.3.  Tirgzinības pētniecības virzieni    9
4.  Tirgzinības informācijas sistēmas elementi un struktūra    15
5.  Tirgzinības informācijas sistēmas izstrādāšana    18
6.  Tirgzinības informācijas sistēmas ieviešana    19
  Secinājumi    20
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
Extract

Informācija ir ziņas, kuras cilvēkiem tiek nodotas mutiski, rakstiski vai kādā citā veidā (ar nosacītiem signāliem, tehniskiem līdzekļiem u.t.t.); jēdziens, kas sevī ietver apmaiņu ar ziņām starp cilvēkiem, starp cilvēku un automātu, starp automātu un automātu.
Informācijas nozīme ir liela kā iekšējai uzņēmuma pārvaldei, tā arī ārējiem kontaktiem, lai uzlabotu pieņemamo lēmumu kvalitāti.
Informācija ir ziņas, kuras var uzglabāt, pārveidot, nodot un izmantot. Ziņas ir zinības, sludinājumi, vēstis, paziņojumi, savukārt, tās atkal ir zināšanas.
Informācija var būt pilnīga un daļēja, tāpēc arī lēmumi var būt pieņemti ar noteiktību, ar risku, ar nenoteiktību, viennozīmīgi un neviennozīmīgi, ar pārliecības un pārliecības trūkuma elementiem.
Pie nepilnīgas informācijas tās līmenis ir nepietiekams, lai pieņemu lēmumu un to nākas pieņemt ar zināmu risku vai nenoteiktību. Pirmajā gadījumā ir priekšstats par notikuma iespējamību, otrajā – notikuma iestāšanās varbūtība nav zināma.
Informācijai savlaicīgi ir jānonāk pēc pieprasījuma pie patērētāja. Galvenais uzdevums ir apmierināt informācijas pieprasījumu, jo vairākumā gadījumu informācijas ir par maz, lai pieņemtu lēmumu [5, 13.-14.lpp.].
Atsevišķos gadījumos iegūtās informācijas ir pārlieku daudz, un tad informācijas procesa uzdevums ir atlasīt lēmuma pieņemšanai vajadzīgo informāciju [5, 15.lpp.]. Grafiski tas parādīts sekojošā formulā (1.1):…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register