Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201509
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SPSS    4
1.1.  SPSS Base    5
1.2.  SPSS Advanced Models    5
1.3.  SPSS Categories    6
1.4.  SPSS Conjoint    6
1.5.  SPSS Exact Tests    7
1.6.  SPSS Maps    7
1.7.  SPSS Missing Value Analysis    7
1.8.  SPSS Regression Models    7
1.9.  SPSS Tables    8
1.10.  SPSS Trends    8
2.  Excel    9
3.  Eviews    10
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    13
Extract

Mūsdienās attīstās zinātne, tehnoloģijas, aug prasības, ar katru dienu palielinās konkurence. Kā izdzīvot? Visa pamatā ir mārketings. Bet lai tas būtu veiksmīgs ir nepieciešams izprast, ko klients vēlas.
Šajā referātā tiks apskatītas SPSS, Eviews un Excel programmu pakešu pielietojums mārketinga pētījumos. Ar šo programpakešu palīdzību var veiksmīgi analizēt lielus datu apjomus, kā arī veidot atskaites.
Veicot ar mārketingu saistītās aptaujas nereti tiek apkopots liels informācijas daudzums, kuru pētīt bez palīgiekārtām, un konkrēti šīm programpaketēm ir samērā sarežģīti. Šajā referātā apskatāmie palīglīdzekļi ievērojami atvieglo darbu., jo iespējams apstrādāt ļoti lielus informācijas apjomus, pat nezinot līdz sīkumiem visas formulas un noteikumus.
Lai pētīt būtu pietiekami sarežģīti, pietiek ar to, ka uzņēmums veic aptauju ar 20 jautājumiem (kas ir lielākoties standarts). Pieņemot, ka anketas ir aizpildījuši 500 respondentu. Katrs ar savām pazīmēm. Tirgvedības pētīšanā izmantojamās programpaketes viegli sagrupēs respondentus pēc vecuma, dzimuma, dzīves vietas, ienākumiem, izglītības un tamlīdzīgām pazīmēm. Tādējādi ietaupot pat darbaspēku, tātad arī līdzekļus.
Datu analīzes visbiežāk veic specializētas kompānijas, kurām datu apstrāde un analīze ir ikdienas darbs. Tāpat arī uzņēmumi, kuru neatņemams eksistences pamatnosacījums mūsdienās ir veiksmīgi izstrādāta mārketinga sistēma. Taču kā zināms, lai tā būtu veiksmīga, ir nepieciešams datus sistematizēt, apkopot, pētīt un analizēt, lai noteiktu, piemēram, kuras reklāmas kampaņas ir veiksmīgas, kuras ne tik veiksmīgas, kas būtu jāmaina, jāuzlabo utt. Tomēr svarīgi ir būt izglītotam šajā jomā. Arī tas ir svarīgs nosacījums.
Visbiežāk izmantotās programmas statistisko datu analīzē ir SPSS, Eviews un Excel, taču ir arī daudz un dažādas citas programmas, kuras ir specializētas šajā jomā. Vienkāršākai datu analīzei, kur nav nepieciešamas ļoti specifiskas zināšanas, var izmantot Excel, kuru apgūst jebkurā izglītības iestādēs attiecīgi no izglītības līmeņa (augstskolās padziļināti, pamatskolās pamatus utt.). SPSS ir paredzēts sarežģītākai un specifiskākai datu apstrādei, to apgūst tikai specializētās izglītības programmās.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1192058
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register