Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743618
 
Evaluation:
Published: 08.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMU EFEKTIVITĀTES CELŠANA IZMANTOJOT IT&T RISINĀJUMUS    3
1.1.  Projekts „Izrāviens”    3
1.2.  „Informācijas sabiedrības” tendences – Latvijas uzņēmumos    4
1.3.  Iespējamās kļūdas IT stratēģijā    5
1.4.  Biznesa process    6
1.5.  Modelis    6
1.6.  IT departamentu vadītāju izaicinājums – biznesa vadība    7
1.7.  Secinājums    8
2.  IZMANTOJAMĀS TEHNOLOĢIJAS DATU APMAIŅAI    9
2.1.  Piekļuve datiem datu avotos    9
2.2.  Datu apmaiņas formāti    10
2.2.1.  XML pielietošana    10
2.2.2.  Apmaiņa ar failiem    11
3.  BIZNESA IZLŪKOŠANA    12
3.1.  BI uzdevums un pamatieguvumi    13
3.2.  BI tehnoloģijas    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    17
Extract

Ietaupīts laiks, samazinātas izmaksas, uzlabota darba efektivitāte, palielināta konkurētspēja. Šīs un daudzas citas lietas ir pamats efektīvai informācijas plūsmai. Darba mērķis ir izpētīt informācijas apriti dažādās organizācijas, tāpēc detalizētāk pieskaršos tādiem jautājumiem, kā IT efektivitātei kopumā un kurus rādītājus tā skar. Pieminēšu dažus faktus par virzību uz mūsdienu informācijas sabiedrību. Kā arī likšu priekšā metodoloģiju un galvenās idejas, kā strādā informācijas plūsmu algoritmi, kur pievērsīšos nedaudz arī tam, kādā veidā praktiski tiek pielietotas tehnoloģijas ikdienā.
Virzība uz informācijas sabiedrību ir kļuvusi iespējama, pateicoties informācijas tehnoloģiju attīstībai un plašai pieejamībai. Būtiska loma informācijas apmaiņā ir arī interneta attīstībai un komunikāciju pieejamībai. Praktiski visās iestādēs pastāv dažādas informācijas sistēmas, kurās ir uzkrāta iestādes funkcionēšanai bieži vien vitāli nepieciešama informācija, piemēram, finanšu informācija grāmatvedības un finanšu uzskaites sistēmās, klientu informācija gan vienkāršos klientu sarakstos, gan kompleksās klientu attiecību vadības sistēmās, kā arī lietvedības, projektu vadības sistēmas un citas iestādes specifiskajai darbībai domātas sistēmas. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register