Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:120340
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.09.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Informācijas tehnoloģijas mūsdienās    3
2.  Informācijas tehnoloģiju izmantošanas priekšrocības un trūkumi mācību procesā    7
2.1.  Informācijas tehnoloģiju izmantošanas priekšrocības mācību procesā    7
2.2.  Informācijas tehnoloģiju izmantošanas trūkumi mācību procesā    8
  Izmantotā literatūra    12
Extract

2.1. Informācijas tehnoloģiju izmantošanas priekšrocības mācību procesā
IT izmantošana skolotāja darbā var sniegt vairākus ieguvumus, un tie var būt vēl lielāki, ja arī paši skolēni mācību procesā var izmantot IT. Pētījums rāda, ka IT izmantošana var palielināt skolēnu motivāciju mācīties, ļaujot viņiem vairāk kontrolēt mācību pieredzes gūšanu. IT izmantošana var veicināt arī personalizētu un individualizētu mācīšanos, turklāt IT izmantošana noteiktu priekšmetu apguvē var pozitīvi ietekmēt mācību rezultātus. [4]
Gan sākumskolas izglītībā, gan abos vidējās izglītības posmos valstu vairākums rekomendē vai iesaka daudzas inovatīvas pedagoģiskās metodes, kas ir balstītas uz aktīvu un eksperimentālu mācīšanos un tādējādi veicina skolēnu iesaistīšanos un uzlabo viņu izglītības sasniegumus. [4]
IT izmantošanai pedagoģiskajā procesā ir daudzas priekšrocības:
• tās ir personiskākas, jo informāciju, uzdevumus var pielāgot individuālajām spējām,interesēm, tādējādi sekmējot individuālas un diferencētas pieejas izmantošanu;
• tās ir interaktīvas, atbilst „interneta paaudzes” uztverei;
• tās ir attīstošas, sekmē metakompetenču un pašregulācijas attīstību;
• tās ir motivējošas, rada iespēju mācīties pēc paša pieprasījuma vēlamajā vietā un laikā, ir skolēniem interesantas;
• tās ir globālas, piedāvā informāciju un saziņu ar visu pasauli;
• apmierināta skolēnu vajadzību pēc pašattīstības un pašregulējošas mācīšanās;
• sekmē starppriekšmetu pieejas realizāciju.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register