Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:756081
Evaluation:
Published: 22.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Iekšējā un ārējā motivācija    4
  Motivācija maziem bērniem    5
  Skolēnu motivācija klasē    6
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Secinājumi.
Šajā darbā par iekšējo un ārējo motivāciju, kur ārējā motivācija ir orientēta uz atzīmēm, bet iekšējā motivācijā skolēni mācās ar prieku, nevis strādā, lai iegūtu atzinību – kā atzīmes, naudu vai saldumus. Šajā darbā es uzzināju, ka visefektīvākā motivācija no abām ir iekšējā motivācija. Sliktā puse ir tā, ka šo motivāciju pedagogiem ir grūti iemācīt, jo tā ir atkarīga no skolēna uztveres, kas katram cilvēkam ir atšķirīga.
Mācību procesā daži pedagogi izmanto negatīvu pamudinājumu, kā sodi vai draudi. Šāds mācību stils var graut skolēna izglītības rezultātus, jo viņš var sākt izvairīties no nepatīkamas situācijas. Šie bērni, kas izvairās no sarežģītām situācijām, un izvairās no neveiksmēm mācību procesā, ir ārēji motivēti, kamēr iekšēji motivētie bērni uzskatīs sarežģītos uzdevumus kā izaicinājumu.
Matemātikas skolotāja un matemātikas zinātņu maģistre Austra Reihenova uzsver “Ja ģimenē, bērnudārzā un skolā bērns būs pareizi motivēts, viņš dzīvē ies to ceļu, kādu izvēlēsies, nevis pēdējā brīdī pēc vidusskolas beigšanas meklēs fakultāti, kurā var iestāties...! Tikai tad, ja mēs, pieaugušie, ļausim bērnam brīvi izvēlēties savu ceļu, mūsu sabiedrībā būs kvalificēti zinātnieki, inženieri, tehnologi un galu galā strādnieki, mēs kā pedagogi būsim sasnieguši to mērķi, kuru vēlamies sasniegt." (3)
Šajā darbā es arī vairāk uzzināju par to, kā motivēt skolēnus un daži no tiem ir šādi:
- Pedagogs var dot lielāku kontroli skolēniem, lai viņi strādātu vairāk patstāvīgi. To darot, skolēni izdarīs savu izvēli, un viņi kļūs par vispusīgām personām. Skolēni būs spējīgi izvēlēties savus veidus mācību procesā un veikt vēl sarežģītākus uzdevumus.
- Vēl viens padoms ir praktizēt neatlaidīgas, pozitīvas disciplīnas metodes. Pedagogs var ieviest klasē klases noteikumus, un tādejādi skolotājs nosaka robežas situācijās, kad klase ir nedisciplinēta.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register