Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904470
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IT IKDIENAS DZĪVĒ    3
2.  DIGITĀLIE MĀCĪBU LĪDZEKĻI    5
2.1.  DIGITĀLO MĀCĪBU LĪDZEKĻU PIELIETOJUMS    5
2.2.  DIGITĀLU MĀCĪBU MATERIĀLU IZVEIDOŠANAS KRITĒRIJI    5
2.3.  DIGITĀLU MĀCĪBU MATERIĀLU VEIDI    6
3.  INTERAKTĪVĀS TĀFELES    7
3.1.  KAS IR INTERAKTĪVĀ TĀFELE?    7
3.2.  KĀ DARBOJAS INTERAKTĪVĀ TĀFELE?    7
3.3.  LATVIJĀ PAZĪSTAMĀKĀS INTERAKTĪVĀS TĀFELE    8
3.4.  IEGUVUMI, STRĀDĀJOT AR INTERAKTĪVO TĀFELI    9
4.  MĀCĪBU PERSONĀLA IKT KOMPETENCES PAAUGSTINĀŠANA    11
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    14
Extract

4. Mācību personāla IKT kompetences paaugstināšana
Veiksmīga Latvijas izglītības sistēmas informatizācija, galvenokārt, ir atkarīga no mācību personāla (pedagogu, pasniedzēju, lektoru un izglītības vadītāju) prasmēm un iemaņām izmantot un pielietot IKT mācību procesā kā vienu no rīkiem izglītības standartos noteikto mērķu sasniegšanai, tāpēc izglītības iestāžu pedagogiem, augstskolu pasniedzējiem un dažādu kursu lektoriem citās ar izglītojošo darbību saistītās iestādēs ir jābūt apmācītiem un motivētiem to darīt- izmantot piedāvātos pakalpojumus un elektroniskos mācību materiālus, sagatavot pārbaudes darbus, novērtēt sasniegumus, efektīvi komunicēt ar studentiem, skolēniem, vecākiem un kolēģiem. Ir jāizstrādā metodes un standarti, kā IKT pielietot dažādos mācību priekšmetos un nepārtraukti jāpaaugstina Izglītības personāla IKT kompetence.
Mācību personālam, t.sk. visu līmeņu izglītības vadītājiem ir jāapgūst prasmes darbam ar specializētajām programmām un informācijas sistēmām, kas nodrošina darba efektivitātes palielināšanos. Veiksmīga Latvijas izglītības sistēmas informatizācija, galvenokārt, ir atkarīga no mācību personāla (pedagogu, pasniedzēju, lektoru un izglītības vadītāju) prasmēm un iemaņām izmantot un pielietot IKT mācību procesā kā vienu no rīkiem izglītības standartos noteikto mērķu sasniegšanai, tāpēc izglītības iestāžu pedagogiem, augstskolu pasniedzējiem un dažādu kursu lektoriem citās ar izglītojošo darbību saistītās iestādēs ir jābūt apmācītiem un motivētiem to darīt- izmantot piedāvātos pakalpojumus un elektroniskos mācību materiālus, sagatavot pārbaudes darbus, novērtēt sasniegumus, efektīvi komunicēt ar studentiem, skolēniem, vecākiem un kolēģiem. Ir jāizstrādā metodes un standarti, kā IKT pielietot dažādos mācību priekšmetos un nepārtraukti jāpaaugstina Izglītības personāla IKT kompetence.
Šī rīcības virziena uzdevums ir izglītības sistēmā iesaistīto personu lietpratības palielināšana darbā ar modernajām IKT un to izmantošanu modernai izglītības nodrošināšanai. Programma primāri tiek orientēta uz izglītības iestādēm un tajās reģistrētajiem audzēkņiem, tomēr atsevišķas aktivitātes var tikt paplašinātas uz citu iedzīvotāju grupu izglītības vajadzību nodrošināšanu.
Pirmsskolas vecuma bērnu apmācību grupas interesentiem (tai skaitā kopā ar vecākiem) ir mērķtiecīgi dot priekšroku bērnu vispārējai intelektuālai un emocionālai

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1334423
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register