Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911358
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.04.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  Bērna kognitīvo spēju un valodas attīstība    7
2.  Bērna runas un valodas attīstība    10
3.  Logopēdijas vēsture    15
3.1.  Logopēdijas Vēsture Latvijā    15
4.  Logopēdija kā zinātne    17
5.  Oskara Kalpaka Liepājas 15.vidusskolas 1.klašu skolēnu vecāku informētība par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi bērnu runas un valodas attīstības traucējumu gadījumā    20
5.1.  Pētījuma organizēšanas apraksts    20
5.2.  Pētījuma bāzes raksturojums    21
5.3.  Oskara Kalpaka Liepājas 15.vidusskolas 1.klašu skolēnu vecāku informētības izvērtējums par logopēdiju kā zinātni un tās nozīmi bērnu runas un valodas attīstības traucējumu gadījumā    21
5.4.  Speciālistu intervija    30
  Secinājumi    32
  Izmatotā literatūra    33
Extract

Runa ir viens no cilvēku savstarpējās sazināšanās līdzekļiem. Runa ir senākais un arī biežāk lietotais saziņas līdzeklis. Ikdienā runa palīdz cilvēkam sazināties ar pārējiem sabiedrības locekļiem, saņemt informāciju no apkārtējiem un reaģēt uz to.
Valodai bērna attīstībā ir liela loma. Tikai ar dzimtās valodas palīdzību bērns iekļaujas apkārtējo cilvēku dzīvē. Laba valodas prasme bērnam ir nepieciešama, lai apgūtu pirmsskolas izglītības programmu, bet vēlāk arī skolas programmu.
Bērns nepiedzimst ar jau iepriekš attīstītu valodas prasmi. Valodas apguve ir sarežģīts un daudzpusējs process. Runa sāk veidoties tikai tad, kad bērna galvas smadzenes, dzirde, artikulācijas aparāts sasniedz noteiktu attīstības līmeni. Lai bērnam runa ne tikai parādītos, bet turpmāk arī pareizi attīstītos, ir nepieciešams nodrošināt pareizu un atbilstošu runas attīstības vidi (Vlasova,2009).
Mūsdienās arvien lielāka problēma kļūst tā, ka bērni pārāk maz laika pavada lasot dažādas grāmatas un rakstus, jo mēs dzīvojam tehnoloģiju pasaulē, kura attīstās ļoti strauji. Tādēļ bērni lielu laiku pavada pie televizora, skatoties filmas, vai pie datora un planšetdatora spēlējot dažādas videospēles. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1397544
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register