Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:112084
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

4. Darbības plāna izstrāde, lai tālāk attīstītu inovatīvu darbību uzņēmumā A/S „Dzintars”
1. Tirgus izpēte:
Šis ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas varētu raksturot, cik inovatīvs var kļūt uzņēmums, ņemot jaunas idejas no apkārtējās vides – patērētājiem un konkurentiem. Jaunas idejas bioproduktiem vajadzētu meklēt tieši patērētāju vidū, jo tieši patērētājs vislabāk zina, kas viņam ir nepieciešams. Nedrīkst aizmirst arī par konkurentiem, tie vienmēr ir jāpatur tuvumā, jo varbūt tieši konkurents ir izdomājis jaunu inovatīvu risinājumu produkta izstrādē, bet tam pietrūkst zināšanu, finanšu resursu vai pieredzes inovācijas ieviešanai dzīvē, tādā gadījumā ir iespējams veidot sadarbību. Tātad tirgus izpēti var iedalīt 3 posmos:
• Patērētāju izpēte - vislabākais izpētes veids sākotnēji atklāta veida intervijas, kuras laikā ir iespējams noskaidrot, kāda ir patērētāja nostāja pret dabīgu kosmētiku. Ar ko viņiem asociējas bioprodukts? Kādam viņuprāt ir jābūt bioproduktam? u.c.
Patērētāju izpēti būtu nepieciešams veikt regulāri un tāpēc ir nepieciešama sistemātiska pastāvīgo klientu uzskaite. To var realizēt piedāvājot atlaižu kartes produkcijai. Ar pastāvīgiem klientiem ir nepieciešams regulārs darbs, piemēram, var veidot jauno produktu prezentācijas u.tml.
• Konkurentu izpēte – svarīga tirgus izpētes daļa, lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs un varētu sekot līdzi jaunākajām tendencēm.
• Iespējamo sadarbības partneru meklēšana – nepieciešama tirgus izpētes daļa, jo tieši veidojot sadarbību ar citiem uzņēmumiem ir iespējams kļūt par līderi savā nozarē. Šeit īpaši svarīgs ir darbs ar piegādātājiem. Ar tiem ir jāizveido īpaši uzticama sadarbība, jo tiem ir informācija gan par A/S „Dzintars” izmantotajām tehnoloģijām, gan izejvielām. Šobrīd uzņēmums piedāvā franšīzes iespējas, kuras varētu attīstīt arī citās valstīs.
A/S „Dzintars” mājas lapā tiek norādīts, ka uzņēmumam ir izveidota analītiska grupa, kura veic regulāru parfimērijas, kosmētikas un dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu starptautiskā tirgus izpēti, izdara secinājumus un piedāvājumus. Ņemot vērā, ka A/S „Dzintars” piedāvā savu produkciju tikai Latvijas un Krievijas tirgū, tad var secināt, ka starptautiskās aktivitātes ir nepietiekošas.12

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register