SECINĀJUMI
1. Tradicionālā stratēģija iet roku rokā ar inovatīvo stratēģiju. Inovatīvā stratēģija ir būtiska tradicionālās stratēģijas sastāvdaļa. Uzņēmuma ir svarīgi būt inovatīvam – tas nenozīmē, ka tas ražo inovatīvus produktus. Tas var nozīmēt to, ka šim uzņēmumam ir inovatīvas ražošanas iekārtas, piemēram. Tas savukārt var radīt konkurētspējīgo priekšrocību uzņēmumam, iekarot jaunus tirgus segmentus un samazināt izmaksas. Lai uzņēmums veiksmīgi attīstītos, tam regulāri savos stratēģiskajos plānos ir jāiekļauj inovācijas.
2. Inovatīvu stratēģiju izvēles principi ir atkarīgi no uzņēmuma darbības mērķa: līderu pozīciju iegūšana tirgū; konkurētspējīgo pozīciju noturēšana tirgū, izmantojot līdera jaunizgudrojumus un ieviešot tajās nelielās izmaiņas; sekošana grupu līderim, atdarinot to izgudrojumus, izmantojot savas tirgus un tehnoloģijas pozīcijas; uzņēmuma pašu saglabāšanas princips; konservatīvu tehnoloģiju izmantošana ar mērķi izdzīvot; brīvu tirgus nišu iegūšana; ka arī no produkta dzīves cikla stadijas.
3. Inovatīvās stratēģijas ir ne tikai svarīgas izplatot un izstrādājot inovatīvos produktus, bet arī ražošanas procesā. Ir svarīgi saprast, kura inovatīvā ražošanas stratēģija ir piemērota pašam uzņēmuma. …