Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:176032
 
Evaluation:
Published: 16.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Globālā stratēģija
Nokia ir lielākais mobilo telefonu ražotājs pasaulē. Telefoni tiek ražoti visām cilvēku grupām. Mobilo telefonu modeļi ir sākot no visvienkāršākajiem tiem cilvēkiem, kuri lieto savu tālruni tikai runāšanai, līdz pat tālruņiem, kuros ir iebūvēts plašs klāsts ar izklaides iespējām, ieskaitot e-pasta funkcijas un GPS. Kompānija ir liela pieredze tālruņu ražošanā, kuras vēsture aizsākās 1865. gadā, kad Fredriks Idestams uzcēla papīrfabriku. Pašlaik Nokia ir piektais vērtīgākais brends pasaulē, kurš piedāvā ne tikai mobilos tālruņus, bet arī iesoļo interneta pakalpojumu lauciņā ar OVI zīmolu. Nokia ir izstrādājusi vienu globālo stratēģiju visiem reģioniem, kur tiek tirgoti Nokia tālruņi. Kā raksta “The Wall Street Journal”, tad : “One global strategy for Nokia, “1001 reasons” for mankind”. Produkta unikālās īpašības ir tās, kas padara Nokia mobilos tālruņus tik populārus un atšķirīgus no citiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register