Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:794090
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Interneta būtība    4
1.1.  Kas ir internets un ko tas dod?    4
1.2.  Ierobežojumi darbam ar internetu    4
2.  Ieskats audzināšanas mērķos, uzdevumos, principos – kā to realizēt internetā?    6
2.1.  Audzināšanas teorētiskais pamats    6
2.2.  Izglītības formas attīstības tendences    6
2.3.  Audzināšanas iespējamība internetā    7
3.  Kādi audzināšanas modeļi ir vispiemērotākie internetam    9
3.1.  Kognitīvā didaktiskā modeļa izmantošana internetā    9
3.2.  Uzdevumorientētā didaktiskā modeļa izmantošana internetā    9
3.3.  Pragmatiskā didaktiskā modeļa izmantošana internetā    10
3.4.  Procesorientētā didaktiskā modeļa izmantošana internetā    10
4.  Kādas mācību metodes iespējams izmantot internetā    11
4.1.  Informācijas izklāsta metode    11
4.2.  Pārliecināšanas metode    11
4.3.  Vingrinājumu metode    12
4.4.  Pašanalīzes metode    13
  Secinājumi    14
  Literatūras saraksts    15
Extract

Mūsdienās, kad daudzi cilvēki vairs nespēj iedomāties dzīvi bez interneta, bet daļa no tiem pēc saviem uzskatiem vairs eksistē tikai un vienīgi virtuālajā telpā. Laikā, kad virtuāli tiek sūtītas vēstules, slēgti darījumi, veikta iepazīšanās un lietišķā sarakste, varbūt arī izglītoties vajadzētu virtuāli? Ja aug pieprasījums pēc tādiem cilvēkiem, kas ar internetu ir uz “tu”, vai “ideālai personībai” nevajadzētu mācēt strādāt ar internetu pilnvērtīgi? Lai to panāktu, visdrīzāk arī pašu mācību procesu vai tā daļu vajadzētu organizēt virtuāli. Vai tas ir iespējams, vai tas notiek? Kā lai to pareizi izdara un kādas ir iespējas?
Šī darba uzdevums ir no teorētiskā viedokļa, neiedziļinoties niansēs un tehniskos jautājumos, izpētīt interneta piemērotību audzināšanas procesā. Analizējot audzināšanas procesus, galvenā vērība tiek pievērsta mācīšanai jeb cilvēku izglītošanas iespējamībai ar interneta starpniecību, jo, kā atzīst Herberts Gidjons, “izglītības jēdziens tiek skaidrots kā pedagoģijas pamatkategorija” [1, 192], savukārt, jēdzienu “pedagoģija” H.Gidjons skaidro kā “audzināšanas zinātni” [1, 13].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register