Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Interneta izmantošanas iespējas un nepieciešamība prezent...-
Interneta izmantošanas iespējas un nepieciešamība prezentāciju veidošanā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 4 | |
1. | Datortehnikas, Interneta vēsture | 5 |
1.1. | Datortehnikas vēsturiskais apskats | 6 |
1.1.1. | Galvenie etapi datoru attīstībā | 7 |
1.1.2. | IBM PC datori | 8 |
1.2. | Interneta nozīme mūsdienu sabiedrība | 8 |
1.2.1. | Interneta priekšrocības un trūkumi | 9 |
1.2.2. | Interneta piedāvātās iespējas | 9 |
1.2.3. | Interneta pieslēguma veidi | 12 |
1.3. | Prezentācijas nozīme mūsdienu sabiedrība | 17 |
1.3.1. | Prezentāciju izveides programmatūra | 17 |
1.3.2. | Prezentāciju veidošana izmantojot datortehniku | 19 |
2. | Anketēšanas rezultāti | 22 |
2.1. | Salīdzinājums un analīze | 31 |
Secinājumi un priekšlikumi | 32 | |
Izmantotā literatūra | 33 | |
Pielikums | 34 |
Mūsdienās nevar iedomāties nevienu biroju bez datortehnikas un Interneta pieslēguma un tāpēc izvēlējos rakstīt kursa darbu par šo tēmu, jo likās interesanti uzzināt cik cilvēki daudz lieto internetu darba vajadzībām konkrētos uzņēmumos, vai ir spējīgi atrast sev nepieciešamo informāciju. Darba mērķis- ir apkopot informāciju par Interneta izmantošanas iespējām un interneta nepieciešamību prezentāciju veidošanā. Lai sasniegtu savu mērķi tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
Izpētīt interneta rašanos
Izanalizēt interneta nepieciešamību
Uzzināt cik uzņēmumi daudz lieto internetu
Interneta nepieciešamība prezentāciju veidošanā
Vai prezentāciju veidošana ir nepieciešama
Internets tā lieta, ko lieto cilvēki visā pasaulē, internets ir vide, kur satiekas visdažādākie cilvēki, kur notiek dažādas operācijas. Ar interneta palīdzību ir iespējams veikt gandrīz visu – var nopirkt preci, neejot uz veikalu; saņemt kādu pakalpojumu samaksāt rēķinus, neejot un nestāvot garās rindās bankā; komunicēt ar cilvēkiem, kas dzīvo otrā pasaules malā, ar interneta palīdzību ir iespējams veikt daudzas lietas. Visbiežāk cilvēki internetā meklē informāciju par visdažādākajām lietām.
Prezentācijas nolūki var būt daudzveidīgi: skaidrot, pārliecināt, informēt, izklaidēt, reklamēt vai pārdot. No tā izriet, ka prezentācijas iedarbība būs atkarīga no dažādiem aspektiem: satura atbilstības mērķiem un mērķauditorijai, struktūras, prezentētāja tēla un uzstāšanās prasmēm, efektīvas palīglīdzekļu izmantošanas, kontakta ar auditoriju, runātāja un runas aktivitātes. Lai uzņēmums veiksmīgi darbotos ir nepieciešama reklāma, kas piesaista cilvēkus.
Vārds dators (no angļu valodas “computer”) nozīmē skaitļotājs jeb ierīce skaitļošanas darbību veikšanai. Izsekosim kā cilvēce savā attīstībā nonāca līdz tam, ko mēs saucam par datoru.
Pirmatnējais cilvēks skaitīja ar saviem desmit pirkstiem, bet vēlāk sāka izmantot skaitāmās nūjiņas, akmentiņus un atzīmes uz alu sienām u.c. Cilvēks savā attīstībā nepārtraukti pilnveidoja skaitīšanas metodes. Tas noveda pie pirmajiem skaitīšanas palīglīdzekļiem. Laiks ritēja, cilvēks izgudroja arvien jaunus mehānismus, atklāja jaunus dabas likumus un aizvien biežāk sadūrās ar nepieciešamību daudz, precīzi un ātri skaitīt.
Par pirmās skaitāmmašīnas dzimšanas gadu uzskatāms 1642. gads, kad ievērojamais franču matemātiķis un filozofs Blēzs Paskāls izgudroja ierīci, kas mehāniski veica skaitļu saskaitīšanu. Paskāla mašīna darbojās uz ritentiņu un zobratiņu principa.
1673. gadā Gotfrīds Vilhelms Leibnics uzkonstruēja aritmometru, ar kura palīdzību varēja mehāniski izpildīt 4 aritmētiskās darbības.
Nākamais solis, kas pieteica jaunu posmu skaitļošanas tehnikas vēsturē, bija procesu vadība, izmantojot perfokartes – blīva papīra kartes ar informāciju, kas uz tām atrodas caurumiņu veidā.…
Mūsdienās nevar iedomāties nevienu biroju bez datortehnikas un Interneta pieslēguma un tāpēc izvēlējos rakstīt kursa darbu par šo tēmu, jo likās interesanti uzzināt cik cilvēki daudz lieto internetu darba vajadzībām konkrētos uzņēmumos, vai ir spējīgi atrast sev nepieciešamo informāciju. Darba mērķis- ir apkopot informāciju par Interneta izmantošanas iespējām un interneta nepieciešamību prezentāciju veidošanā.
-
Atsevišķu Latvijas uzņēmumu interneta mājas lapu analīze no starptautiskā mārketinga viedokļa
Research Papers8 Computers, Consumer Electronics, Marketing, Advertising, Business
- Interneta izmantošanas iespējas un nepieciešamība prezentāciju veidošanā
- Interneta meklētājsistēmu optimizācija
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Interneta izmantošanas iespējas un tā izmantošanas nepieciešamība tūrisma biznesā
Research Papers for university20
-
Datu bāzes un to izmantošanas iespējas
Research Papers for university9
-
Interneta reklāma un tās novērtējums
Research Papers for university7
-
Interneta lietojuma statistika Latvijā
Research Papers for university9
-
Interneta attīstības ietekme uz demokrātisku valsts formu
Research Papers for university6