Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185820
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.03.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
Extract

Labāki rezultāti šajā meklētājā uzrādījās, meklējot tūrisma iespējas Rīgā. Kā pirmais tiek uzrādīts Rīgas pašvaldības tūrisma portāls – www.rigatourim.lv, kurā ir pieejama diezgan plaša informācija par nakšņošanas iespējām, sporta pasākumiem, kultūrvēsturiskajiem un dabas objektiem u.c. [20] Arī pārējie no pirmajiem desmit rezultātiem meklētājā pilnībā atbilst meklētajiem atslēgas vārdiem. Gan latviešu, gan ārzemju tūrisma portāli piedāvā iegādāties, iegūt informāciju par tūrisma iespējām Rīgā.
Vāciskajā Google meklētājā – www.google.de – tika meklētas sekojošas frāzes, Sehenswürdigkeiten Riga (ievērojamākās vietas Rīgā) un Restaurants Riga (Restorāni Rīgā). [21]
Meklējot ievērojamākās vietas Rīgā, autors secināja, ka Vācijas tūristiem Rīgas apmeklējums ir populārs galamērķis, plānojot savu atvaļinājumu, jo pirmie seši rezultāti, kas tika atspoguļoti, ir pašu vāciešu veidotās interneta vietnes par apskates objektiem un tūrismu kopumā Latvijas galvaspilsētā. Tā piemēram, www.reisen-mit-dem-internet.de portālā pieejami gan apraksti un adreses par dažādiem kultūrvēsturiskiem objektiem Rīgā, gan arī to fotogrāfijas. [22]

Secinājumi un ierosinājumi
Darba gaitā autors konstatēja, ka, lai arī procentuāli lielākajai daļai Latvijas tūrisma uzņēmumu ir izstrādātas savas virtuālās mājas jeb interneta lapas, tomēr tikai nelielai daļai tās atbilst darba sākumā norādītajiem, standartiem.
Trūkumi dažādu uzņēmumu lapām ir visdažādākie – citas ir gan tehnoloģiski, gan vizuāli novecojušas, citas, kuras ir veidotas vai pārveidotas relatīvi nesen, ir nepārdomātas un tajās nav iekļautas dažādas svarīgas funkcijas, piemēram, viesnīcām nav ērtas rezervēšanas sistēmas. Vairākās lapās ir aizmirsts iekļaut svarīgu informāciju par uzņēmumu, pakalpojumu cenām utt.
No mārketinga viedokļa lielākā daļa lapu pilda savu pamatfunkciju, jo tās, ievadot attiecīgos meklējamos vārdus, tiek atrastas dažādos interneta meklētājos,un, protams, ļauj uzņēmumam savus produktus reklamēt internetā, jo ir iespējams reklāmas bannerim pievienot saiti uz savu mājas lapu. Šāda reklāma mūsdienās, kad attīstās gan interneta tehnoloģijas, gan palielinās globālā tīmekļa lietotāju skaits, kļūst arvien nozīmīgāks un efektīvāks reklāmas veids.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register