Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:248728
 
Evaluation:
Published: 05.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Interneta mārketinga vēsture    4
  Interneta mārketinga problēmas un trūkumi    5
  Secinājumi    6
Extract

Secinājumi
Interneta mārketings ir salīdzinoši jauns mārketinga veids uz kuru cenšas pāriet liela daļa uzņēmumu un ražotāju, lai savas preces parādītu pēc iespējas lielākai auditorijai.
Pārlieku liela uzbāzība ar reklāmām internetā var radīt pretēju efektu tam, ko bija iecerējuši tās veidotāji, tāpēc patērētājam ir jādod iespēja atteikties no reklāmām, vai veidot tās mazāk apnicīgas.
Tāpat kā ar cilvēku, tā arī ar tehnoloģijām var rasties problēmas un reklāmas var neatbilst programmām ko lieto patērētājs vai arī tā vispār var netikt parādīta.
Cena ir ļoti svārstīga atkarībā no resursa popularitātes, tā var sākties no bezmaksas vai pāris eiro un beigties pie pāris tūkstošiem eiro.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register