Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:186034
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    8
1.  KRAVU PĀRVADĀJUMI    10
1.1.  Transportu veidi    10
1.2.  Kravu pārvadājumi un loģistika    12
2.  AUTO TRANSPORTA PĀRVADĀJUMU NORMATĪVIE AKTI    17
2.1.  Normatīvi akti Latvijā    17
2.2.  Normatīvie akti pasaulē    23
3.  AUTO TRANSPORTA KRAVU PĀRVADĀJUMU OPTIMIZĀCIJA    26
3.1.  Pārvadājumu organizēšanas optimizācija    26
3.2.  Rīku pieejamība    28
3.3.  Rīku pielietojums un darbība    30
3.4.  Pieejamo mērījumu analīze    36
4.  PRAKTISKAS SITUĀCIJAS ANALĪZE    39
4.1.  Hierarhijas analīzes metode    40
4.2.  Praktiskā realizācija ar Waze programmatūru    43
4.3.  Rezultātu analīze    47
  SECINĀJUMI    49
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    50
Extract

SECINĀJUMI
1. Kravu pārvadājumu organizēšanas pamatvienības ir transports un krava. Pastāv auto transports, jūras, gaisa, cauruļvadu, dzelzceļa transport kustība. Katram no kravu pārvadāšanas veidiem pastāv ieguvumi un trūkumi, ko var izvērtēt atkarībā no kravas piegādes apjoma un laika.
2. Transporta uzdevumi - klasiskais transporta uzdevums, transporta uzdevumu atvērtais modelis, kravas apstrādes un piegādes uzdevums.
3. Optimizācijas transporta tīklos uzdevumi - visīsākā ceļa uzdevums, maksimālās plūsmas uzdevums.
4. Gan Latvijas Republikas teritorijā, gan Eiropas zonā un pasaulē pastāv normatīvie akti, regulas un noteikumi, kas nosaka kravu pārvadājumu ierobežojumus, maksas par izmantojamiem ceļiem. Latvijā vadošos noteikumus izstrādā Minitru kabinets un saeima, kā ari autotransporta direkcija.
5. Ir divu veidu risinājumi pārvadājumu optimizācijai ar GPS sistēmām. Viens no tiem ir ieviest vakara reisu braukšanu, jo hierarhijas analīzes metode norāda uz šo laiku izdevīgumu;
6. Ja nav iespējams ieviest vakara reisu braukšanu, tad jebkurā laika period, veicot transporta pārvadājumus, jāieveieš GPS sistēmas pielietojums, piemēram, Waze. Abos gadījumos – gan pīķa, gan vakara stundu eksperimenta brauciens Waze programmatūras pielietošana deva veiksmīgāku gala aprēķinu, kas nozīmē, ka optimizācijas ar šo sistēmu strādā.
7. Galvenais kritērijs, kas nosaka optimizāciju – patērētais laiks (61% pēc svarīguma). Tam seko nobraukto km skaits un detvielas patēriņš, kam atticīgi 14%. Aptuveni 5% pēc nozīmības optimizācijas procesā ieņem šofera noguruma pakāpe un koncentrēšanās spēja.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1376734
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register