-
Interneta veikali
Research Papers29 Computers, Consumer Electronics, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Elektroniskā komercija jeb E-komercija | 3 |
1.1. | E-komercijas veidu klasifikācija | 4 |
1.2. | Interneta veikalu klasifikācija | 4 |
2. | Interneta veikalu attīstību veicinošie un kavējošie faktori | 9 |
2.1. | Iemesli, kas kavē e-komercijas attīstību B2C jomā | 9 |
2.2. | Iemesli, kas veicina E-komercijas attīstību B2C sfērā | 11 |
2.3. | Faktori, kas varētu veicināt e-komercijas attīstību B2C sfērā tuvākajā nākotnē | 13 |
3. | Interneta veikalu raksturojums | 15 |
3.1. | www.Xnet.lv | 16 |
3.2. | www.neoshop.lv | 19 |
3.3. | www.neostore.lv | 21 |
3.4. | www.quelle.lv | 24 |
3.5. | www.bilesuserviss.lv | 26 |
Secinājumi | 28 | |
Priekšlikumi | 30 | |
Izmantotā literatūra | 31 | |
Pielikums | 33 |
Autora izvēlētais temats ir „Interneta veikali”. Mūsdienu tirgus situācijā ļoti strauji attīstās tirdzniecība internetā, ar katru gadu interneta veikalu skaits un apgrozījums pieaug, tādēļ šī tirdzniecības sfēra kļūst arvien pievilcīgāka uzņēmēju acīs, kas vēlas palielināt savu tirdzniecības apjomu un piesaistīt jaunu klientu loku. No klientu / pircēju viedokļa interneta veikali ir daudz ērtāks un ātrāks iepirkšanās veids par jau ierasto, jo ir iespējams iepirkties neizejot no mājas un tādejādi ietaupīt savu laiku.
Darba mērķis ir izpētīt e-komercijas veidus un noskaidrot, kādu lomu tajos ieņem interneta veikali, noskaidrot, kas veicina interneta veikalu attīstību un kas ir to attīstības kavējošie faktori, kā arī apskatīt un analizēt piecu interneta veikalu piedāvājumu un izvērtēt to vadoties pēc iepriekš izvirzītiem kritērijiem.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
Jāizpēta internetā, bibliotēkās pieejamā informācija par e-komerciju;
Jāizanalizē iegūtā informācija;
Jāizpēta literatūra, ar kuras palīdzību būtu iespējams noskaidrot interneta veikalu attīstības veicinošos un kavējošos faktorus;
Izvirzīt sešus kritērijus pēc kuriem tiks veikta interneta veikalu analīze;
Izvērtēt piecus interneta veikalus pēc izvirzītajiem kritērijiem;
Izdarīt secinājumus, kas radušies darba gaitā, par interneta veikaliem;
Izteikt priekšlikumus, kas veicinātu, uzlabotu interneta veikalu attīstību un darbību.
Lai sasniegtu darba mērķi un izpildītu izvirzītos uzdevumus, jāizmanto dokumentu analīzes metode. Šī metode nosaka, ka ir jāveic visu pieejamo dokumentu, materiālu analīze par interneta veikaliem. Šādas izpētes rezultātā tiks iegūta informācija, ko tālāk izmantot darba uzdevumu veikšanai.
Darba temats nosaka, ka pētāmais objekts ir interneta veikali, līdz ar to lielākoties tiks izmantota informācija, kas iegūta no dažādu ziņu portālu, uzņēmumu, Ekonomikas ministrijas, statistikas un internetu veikalu mājas lapām.…
Darbs ir rakstīts 2008.gadā, tādēļ ir dažas lietas un nianses, kas divu gadu laikā ir mainījušās.
-
Elektroniskā veikala realizācija internetā
Research Papers22 Economics, Computers, Consumer Electronics
-
Interneta veikali
Research Papers29 Computers, Consumer Electronics, Economics
- Uzņēmējdarbība interneta tehnoloģiju jomā un tās attīstības perspektīvas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmējdarbība interneta tehnoloģiju jomā un tās attīstības perspektīvas
Research Papers for university20
-
Elektroniskā veikala realizācija internetā
Research Papers for university22
-
Uzņēmējdarbība internetā
Research Papers for university52
Evaluated! -
Interneta kā masu medija ietekme uz sabiedriskajiem procesiem Latvijā
Research Papers for university22
Evaluated! -
Norēķinu karšu darījumi internetā
Research Papers for university66