Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758452
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.11.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  POLITISKĀ KOMUNIKĀCIJA    7
  POLITISKĀS KOMUNIKĀCIJAS JĒDZIENS    7
  POLITISKĀS KOMUNIKĀCIJAS ATTĪSTĪBA    8
  POLITISKĀS KOMUNIKĀCIJAS ĒTISKIE ASPEKTI    10
  POLITISKO PARTIJU LOMA POLITISKAJĀ KOMUNIKĀCIJĀ    11
  INTERNETA LOMA POLITISKAJĀ KOMUNIKĀCIJĀ    15
  INTERNETA PAMATIEZĪMES    16
  INTERNETA IETEKME UZ POLITISKO KOMUNIKĀCIJU    17
  POLITISKO PARTIJU MĀJASLAPAS    20
  INTERNETA LIETOŠANA 2004. GADA ASV VĒLĒŠANU KAMPAŅĀ    25
  INTERNETA LIETOTĀJU IEZĪMES    29
  POLITISKO PARTIJU MĀJASLAPU ANALĪZE    36
  POLITISKO PARTIJU MĀJASLAPU NOVĒRTĒŠANAS METODOLOĢIJA    36
  LATVIJAS POLITISKO PARTIJU TĪMEKĻA VIETNES    38
  ASV POLITISKO PARTIJU TĪMEKĻA VIETNES    43
  POLITISKO PARTIJU TĪMEKĻA VIETŅU NOVĒRTĒJUMS    44
  SECINĀJUMI    63
Extract

Secinājumi
Politisko partiju vēsture ir cieši saistīta ar politiskās komunikācijas vēsturi un ar pārstāvnieciskās demokrātijas attīstību. Tradicionāli politisko partiju raksturīgākā iezīme tiek uzskatīta darbība, kas vērsta uz varas iegūšanu. Bet teorijā tiek identificēti dažādi politisko partiju mērķi. Daudzas politiskās partijas ir tik mazas, ka reāli nepretendē uz ievēlēšanu vara institūtos, ar savu arbību tās vairāk aktualizē, kādu problēmjautājumu. Atkarībā no mērķa tiek virzīta politiskā komunikācija Internetā.
Lai arī Internets nenoliedzami ietekmē politisko komunikāciju un to kā veidojas saikne starp partijām un sabiedrību, tomēr tas to nav ietekmējis kardināli. Komunikācijas tehnoloģijas ir tikuša izkoptas gadsimtiem ilgi, un šobrīd nevajadzētu domāt, ka līdz ar Interneta parādīšanos, tiks aizmirsti tradicionālie komunikācijas veidi. Sākotnēji līdz ar Interneta izplatīšanos, politikas zinātnieki paredzēja, ka tas būtiski mainīs politisko komunikāciju. Jo Interneta vidi iespējams izmantot tehnoloģiski ļoti dažādos veidos, integrēt tajā visu tradicionālo masu mediju īpašības, veidot interaktīvu komunikāciju. Bet jaunāko pētījumu autori jau samērā vienprātīgi apgalvo, ka tehnoloģijas nemaina saziņu pēc būtības.
Pētnieki atzīmē, ka Internets ir īpaši izdevīgs komunikācijas kanāls nelielām politiskajām partijām, jo ar salīdzinoši zemie izdevumi ļauj sacensties ar lielākiem konkurentiem. Tagad var ātrāk un daudz lētāk sazināties ar dažādām grupām.
ASV un Latvijas politisko partiju tīmekļa vietņu novērtēšanā iegūtie dati liecina, ka partijas nepietiekami mērķtiecīgi izmanto tehnoloģiju sniegtās iespējas. ASV un Latvijas politisko partiju novērtējums saskaņā ar Trešela metodoloģiju liecina, ka ASV partijas vidēji izmanto 44,4 %, bet Latvijas partijas 31,6 % no Interneta funkcionālajām iespējām. Tehnoloģiskiem risinājumiem ne vienmēr jābūt mērķim un to esamība vēl nepadara tos efektīvus. Lai tīmekļa vietni uzskatītu par efektīvu, tai jāsaskan ar auditorijas komunikācijas vajadzībām, politisko partiju gadījumā attiecīgi žurnālistu un iedzīvotāju vēlmēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register