Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,57 (19%)
Discounted price*:
2,42
Purchase
Add to Wish List
ID number:198675
Evaluation:
Published: 25.07.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Propagandas definīcija    4
1.1.  Propagandas tipi    4
1.2.  Propagandas pazīmes    6
2.  Komunikācijas modeļu raksturojums    7
2.1.  Propagandiskas komunikācijas modelis    7
2.2.  Klasiskais starptautiskās propagandas modelis    8
2.3.  Lasvela modelis    9
2.4.  Vestlija un Makklina modelis    9
2.5.  Interakcionālais modelis    10
2.6.  Šenona un Vīvera modelis    11
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Viss komunikācijas process notiek trokšņu fonā, kas traucē informācijas pareizo nodošanu. Modeļa autori izdalīja trīs tipu trokšņus:
1) tehniskie (saistītas ar ziņojumu nodošanas precizitāti) ;
2) semantiskie (saistītas ar precīzas nozīmes nodošanu caur simboliem) ;
3) pragmatiskie (saistītas ar nozīmes nodošanas ietekmi uz uzvedību) ;
Tieši trokšņus propagandists var izmantot ļaunprātīgi, jo viņš var izmantot izteicienus, kuri nav viennozīmīgi, kurus var uztvert dažādi. Cits variants ir pašiem rādīt trokšņus, piemēram, tehniskos, kas bija viens no PSRS propagandas instrumentiem pret ārzemju radiostācijām.

Secinājumi
Izpētot dažādu autoru domas, ka arī komunikācijas modēļus, ko izmanto propagandā, secinājumi ir sekojošie:
1. Propaganda pastāv arī mūsdienās, tikai mazliet citā formā. To var izmantot, piemēram, kosmopolitisma propagandā;
2. Parasti propagandā ir starpnieks, kuru informācijas uztvērējs bieži uzskata par informācijas avotu;
3. Svarīga loma propagandā ir plašsaziņas līdzekļiem, jo tie palīdz ar vienu ziņojumu sasniegt lielu auditoriju;
4. Propagandā izmanto dažādus komunikācijas modeļus, un tie mainās, jo vieni modēļi noveco, to vietā nāc citi;
5. Komunikācijas modēļi propagandā vienmēr paredz, ka uztvērējs ir pakļauts komunikātoram, pat ja sākuma tas izskatās citādāk.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register