Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:949009
 
Evaluation:
Published: 28.05.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  ISO 9001:2000 īss raksturojums    4
  SIA “IM” iespējamais ceļš uz kvalitātes pārvaldības sistēmu    5
  Ieteikumi augstākai vadībai    5
  Ieteikumi kvalitātes sistēmas dokumentācijas sakārtošanas    6
  Ieteikumi procesu vadībai un uzraudzībai    7
  Uzņēmuma ieguvumi no kvalitātes vadības sistēmas    9
  Uzņēmuma darbības efektivitātes pilnveidošana    9
  Klientu vēlmju iznākšana un apmierināšana    9
  Darbinieki un to kompetence    10
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    14
Extract

ISO 9001:2000 īss raksturojums

Kvalitātes pārvaldības sistēmas ieviešanai uzņēmumā ir stratēģisks lēmums. Organizācijas kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādi un ieviešanu ietekmē dažādas vajadzības, konkrēti mērķi, piedāvātie produkti, izmantotie procesi, organizācijas lielums un struktūra. Standarta mērķis nav noteikti vienotu kvalitātes pārvaldības sistēmas struktūru vai vienotu dokumentāciju.
Standartā norādītās kvalitātes pārvaldības sistēmas prasības ir uzskatāmas kā papildnosacījumi produktu prasībām.
Standartu var izmantot gan iekšējās, gan ārējās puses, ieskaitot sertifikācijas iestādes, lai novērtētu noteiktas organizācijas spēju apmierināt klientu, tiesību aktu, reglamentētās sfēras un pašas organizācijas prasības.
Lai veicinātu klientu apmierinātību, šis Starptautiskais standarts iesaka piemērot procesa pieeju kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādei un efektivitātes uzlabošanai.
Lai organizētu funkcionālu efektivitāti, tai jāidentificē un jāpārvalda daudzas savstarpēji saistītas aktivitātes. Jebkurā darbībā, kurai nepieciešami resursi un kura tiek pārvaldīta, lai ieguldījumu pārvērstu iznākumā, var tikt uzskatīta par procesu. Bieži viena procesa iznākums tieši veido ieguldījumu nākošajā procesā.
Procesu sistēmas izmantošanu organizācijā kopā ar šo procesu identifikāciju, savstarpējo sadarbību un pārvaldību var uzskatīt par “procesa pieeju”.
Procesa pieejas priekšrocība ir tās iespējas nodrošināt sistēmas individuālo procesu savstarpējās saistības sadarbības un komb9inācijjas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1144979
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register