Mūsdienās lielu lomu cilvēka dzīvē ieņem sociālie mediji. Laiks, kas tiek pavadīts tādos portālos, kā piemēram – twitter.com, draugiem.lv, facebook.com u.tml. – palielinās. Tieši tādēļ šī vide tiek uzskatīta par lielisku iespēju uzņēmuma reklāmai.
Autoru mērķis darba gaitā bija pierādīt, ka šobrīd, uzņēmumam aktīvi iesaistoties komunikācijā ar patērētājiem, izmantojot sociālos medijus, ir iespējas, neizlietojot tik lielus līdzekļus, kā piemēram, reklāmai televīzijā, piesaistīt lielu skaitu patērētāju. Lai to pierādītu, autori izpētīja uzņēmumu, kas aktīvi reklamējas gan sociālajos tīklos, gan televīzijā, gan pielieto citus reklāmas veidus atpazīstamības celšanai un patērētāju uzrunāšanai. Darba gaitā tika izanalizētas apgrozījuma un mārketinga budžeta, kā arī tirgus daļu izmaiņas pirms un pēc reklāmas sociālajos medijos.
Teorijas daļa bija nepieciešama, lai vieglāk būtu analizēt uzņēmumu. Tika apskatīts, kādi ir reklāmas veidi, un noteikti principi, pēc kā tos izvēlās. Plašāk autori definēja arī reklāmas darbības vadīšanu, kura sevī ietver lēmumus, kuri jāpieņem vadīšanas procesā.
Ņemot vērā darba mērķi, sīkāk tika apskatīti arī mārketinga iespēju interneta vidē, precīzāk, sociālajos medijos, teorētiskie aspekti un salīdzināti ar tradicionālajām marketinga metodēm.