Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:603184
Evaluation:
Published: 16.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas veidu teorētiskā analīze    4
1.1.  Reklamas mērķi un uzdevumi    5
1.2.  Sociālo tīklu marketings    6
1.3.  Sociālo mediju mārketinga stratēģija    7
1.4.  Iesaistīšanās procents(Engagement rate)    8
2.  SIA „Nutricia” darbības raksturojums    9
2.1.  Neto apgrozījuma izmaiņas (2010.-2012.gads)    9
2.2.  Mārketingam atvēlētā budžeta izmaiņas (2010.-2012.gads)    10
2.3.  Tirgus daļa    10
2.4.  Piesaistīta auditorija    11
2.5.  Reklāmas budžeta izlietojums    12
2.6.  Aktivitāšu salīdzinājums starp uzņēmumiem    14
  Secinājumi    15
  Priekšlikumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

Secinājumi
1. Mārketinga budžeta attiecība pret ieņēmumiem no pamatdarbības ir samazinājusies pēc sociālo mediju ieviešanas, no kā var secināt, ka izdevies samazināt mārketinga budžetu, nezaudējot ieņēmumus.
2. Krasas neto apgrozījuma palielinājums manāmas tiešī 2012.gadā, kad uzņēmums ieviesa reklāmu sociālajos medijos, no kā var secināt, ka arī sava loma šajā pieaugumā ir arī sociālajiem medijiem.
3. Pateicoties Sociālajai videi facebook un draugiem.lv gada laikā ir piesaistīti apmēram 57000 sekotāji
4. Reklāma televīzija joprojām ir visefektīvākais reklamēšanās veids( televīzija darbojas neatkarīgi no cilvēku skaita, bet sociālajā tīklā ir nepieciešama cilvēku klātbūtne)
5. Ar sekotājiem ir jakomunicē, jāiesaista diskusijās, lai tiem nezustu interese par produkciju.
6. Izpētot iesaistīšanās līmeni procentos, secināt, ka patērētāji ar lielu interesi iesaistās jaunos konkursos un akcijās,kas izveidotas sociālajās medijos.
7. Sociālie mediji dot lielisku iespēju uzņēmumam parādīt sevi no labākās puses un ļoti lielā ātrumā nodot vēstījumu – informāciju patērētājam.
8. Efektīvāka abpusēja komunikācija - Patērētāji, komunicējot sociālajos tīklos, jūtas drošāk un vairāk izklāsta savas domas nekā zvanot vai pildot garas anketas.
9. Sociālie mediji dod iespēju cilvēkam būt kontaktā ar uzņēmumu neatkarīgi no atrašanās vietas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1365399
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register