Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:119094
 
Evaluation:
Published: 13.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 64 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  JAUNA PRODUKTA IZVEIDE    3
1.1.  Patērētāju vajadzības un vēlmes kā jauna produkta radīšanas stimulētājs    5
1.2.  Jauna produkta izstrādes un attīstīšanas posmi un metodes    6
1.3.  Produkta virzīšana starptautiskā tirgū    8
2.  INOVĀCIJAS KĀ IZAUGSMES VEICINĀTĀJS    13
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    31
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Inovācijas būtībā ir ļoti plašs jēdziens, ko var attiecināt gan uz jauninājumiem, gan kā pilnīgi jauna radīšanu;
Inovācijas var tikt veiktas jauna produkta izstrādē, tehnoloģiju ieviešanā un uzņēmuma organizācijā, kā arī mārketinga aktivitātēs;
3. Jauna produkta izveides process ietver plašu darbību loku gan plānošanas, gan pētīšanas ziņā, kā rezultātā tas ir būtiski apzināt tā darbību kopumu, kas nepieciešams;
4. Idejai par jaunu produktu jābūt balstītai uz patērētāju vēlmēm un vajadzībām, kas pēc iespējas precīzāk tās apmierinātu un patērētājs justu gandarījumu par to;
5. Jauna produkta izveide/ ieviešana uzņēmumā var notikt divos veidos- pārpirkšanas ceļā, iegādājoties jeb pārpērkot uzņēmumu vai licenci, un inovācijas ceļā izveidojot produktu, akcentējot tā inovativitāti;
6. Produkta gala patērētāji ir galvenie novērtētāji tam, vai produkts ir nepieciešams tirgū, to iegādājoties atkārtoti;
7. Jauna produkta izveides process izmantojot inovāciju metodi ietver: ideju izvirzīšanu un apspriešanu, ideju atlasi un vērtēšanu un produkta koncepcijas izstrādi un testēšanu. Kā arī izstrādes procesā pievēršot uzmanību patērētāju vajadzībām un vēlmēm, tirgus izpētei un mērķtirgus noteikšanai un konkurentiem;
8. Būtiska ir veiktā tirgus izpēte par situāciju nozarē, kurā tiek veikta darbība, iegūstot informāciju par patērētājiem, to iepirkšanās un lēmumu pieņemšanas paradumiem un tirgus segmentu jāspēj novērtēt kvantitatīvi, tam jābūt pietiekami lielam, lai būtu efektivitāte, konkrētai tirgus grupai jābūt stabilai, jāsasniedz būtiska atšķirība starp izdalītiem segmentiem, bet segmenta robežās atšķirībām starp pircējiem jābūt minimālām.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1387538
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register