Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:106023
 
Evaluation:
Published: 17.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Sociālā reklāma un attieksme pret to. Teorētisks apskats   
1.1.  Sociālā reklāma   
1.1.1.  Sociālās reklāmas jēdziens   
1.1.2.  Sociālās reklāmas loma sabiedrībā   
1.1.3.  Reklāmas kampaņas jēdziens   
1.1.4.  Sociālas reklāmas kampaņa „Velosipēdu redzi?”   
1.2.  Attieksme   
1.2.1.  Attieksmes jēdziens un funkcijas   
1.2.2.  Attieksmi veidojošie elementi   
1.2.3.  Jauniešu attieksmes īpatnības   
1.2.4.  Attieksme un uzvedība   
2.  Sociālās reklāmas kampaņas „Velosipēdu redzi?” izpēte   
2.1.  Pētījuma norises apraksts   
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un iegūto datu interpretācija   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. CSDD reklāmas nav īpaši pamanāmas jauniešu starpā;
2. Vispamanāmākā CSDD sociālās reklāmas kampaņa ir “Izglāb draugu!”;
3. Sociālās reklāmas kampaņu “Velosipēdu redzi?” ir pamanījuši tikai 50% respondentu, kas liecina par to, ka kampaņa nav piemērota jauniešu auditorijai, vai komunikācijas kanāli tika izvelēti nepareizi, kā arī tas nozīmē, ka kampaņa nepilda savas funkcijas līdz galam;
4. Labu iespaidu uz jauniešiem reklāma atstāj gadījumā, ja tā ir netradicionālā, interesanta, saprotama un pamācoša;
5. Tikai puse no respondentiem pamanīja CSDD sociālās reklāmas kampaņu „Velosipēdu redzi?”;
6. Respondentu vairākumam ļoti patīk CSDD sociālās reklāmas kampaņas „Velosipēdu redzi?” videoklipi; patīk plakāti, un radioziņojumi atstāj respondentu lielāko daļu vienaldzīgus;
7. Anketēšanā nepiedalījās tie jaunieši, kas ņēma dalību sociālās reklāmas kampaņas ietvaros rīkotajos pasākumus. Tas liecina par to, ka autorei neizdevās sasniegt šo grupu, pirmkārt, un, otrkārt, jauniešu vidū nebija daudz cilvēku, kas būtu zinājuši par rīkotājiem pasākumiem;
8. Jauniešu kopēja attieksme pret sociālo reklāmas kampaņu “Velosipēdu redzi?” ir pozitīva, kas daļēji pierada iepriekš izvirzīto hipotēzi. Hipotēzes pirmā daļa nav apstiprinājusies, jo, tomēr, kājāmgājēju attieksme pret sociālas reklāmas kampaņu „Velosipēdu redzi?” ir pozitīva, nevis neitrāla, kā autore sākumā pieņēma. Savukārt divas nākamās hipotēzes daļas ir pieradītās pilnībā;
9. Vairāk par respondentu kopēja skaita puses uzvedību (58%), CSDD sociālās reklāmas kampaņa „Velosipēdu redzi?” nav ietekmējusi;

Priekšlikumi
1. CSDD sociālās reklāmas kampaņas paiet gandrīz nemanāmi jauniešu starpā, līdz ar to autore piedāvā izvērtēt komunikācijas kanālus, ar kuru starpniecību tiek sūtīts vēstījums. Autore uzskata, ka aktīvāk būtu jādarbojas Internetā, jo lielāka daļa jauniešu tomēr pavada laiku sērfojot Internetā, nevis skatoties TV un klausoties radio;
2. Vispamanāmākā jauniešu starpā ir CSDD sociālās reklāmas kampaņa „Izglāb draugu!”. Tā liekas jauniešiem interesantākā un aktuālā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register